Skip to main content

Bij mijnnummervermelding.nl krijg ik de volgende opmerking: Uw nummer is niet bij ons bekend, uw gegevens kunnen daarom niet worden aangepast via deze website. Raadpleeg de klantenservice van uw telecomaanbieder via de contactlijst op onze ondersteuning pagina.

 

Hallo @ArjenHu , kijk even in MijnKPN of je vaste nummer daar wel bekend is.

 


Hoi! @ArjenHu Als je nummer niet bekend is bij nummervermelding.nl, dan zit er niets anders op dan contact opnemen met ons. Wij maken een ticket aan om dit handmatig aan te laten passen. Let op! Bij het indienen van het ticket wordt de nummervermelding aangepast. Het ticket zorgt er niet voor dat nummervermelding.nl je nummer wel herkend. 
Alleen als je de vermelding wilt wijzigen kun je dit aan ons vragen. :blush:


Nummer staat idd wel in mijn KPN. Maar hoe kan ik contact opnemen met ons? Staat nergens:confused:


Nummer staat idd wel in mijn KPN. Maar hoe kan ik contact opnemen met ons? Staat nergens:confused:

Hallo @ArjenHu , 0800 0402


Voor de meelezers. Ik heb een ticket aangemaakt met daarin het verzoek om de nummervermelding aan te passen. Wat de doorlooptijd precies is, is mij onbekend. We houden een week aan en gaan ervan uit dat het dan is aangepast. Mocht het veel langer duren, dan hoor ik het hier graag.


Voor de meelezers. Ik heb een ticket aangemaakt met daarin het verzoek om de nummervermelding aan te passen. Wat de doorlooptijd precies is, is mij onbekend. We houden een week aan en gaan ervan uit dat het dan is aangepast. Mocht het veel langer duren, dan hoor ik het hier graag.

 

Ik heb voor mijn nummer het zelfde issue, staat wel in mijnkpn, maar niet als ik de link naar mijnnummervermelding.nl gebruik en het nummer daar invoer. Zou er voor mij ook een ticket aangemaakt kunnen worden hiervoor.

 

Arjan


Hey @arjanhs! Dat is zeker mogelijk. In verband met de verificatie en drukte hier op het Forum, adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen. Mijn collega's dienen dan meteen het formulier voor je in. Je kunt ons bereiken door te bellen met 0800-0402. :wink: