Mijn vader woont in Den Haag in een 55+ flat waar je erin Den Haag en andere steden meerdere van hebt.Â
Hij is 88 jaar en reeds enige tijd erg vergeetachtig. Mijn vader heeft een vaste telefoon, TV en internet, waarbij de TV en zijn vaste telefoon het belangrijkste zijn voor hem en zijn familieleden. Hij heeft ook een mobile telefoon maar weet niet hoe die werkt.Â
Televisie voor afleiding avonds en zijn vaste telefoon om hem helpen te herinneren waneer hij welke afspraken heeft en ook om te kijken hoe het met hem gaat.
Eind 30 april is zijn koper aansluiting vervangen door glasvezel. Vanaf dat moment doet zijn TV en internet het. Zijn vaste telefoon doet het nog steeds NIET!Â
Ik heb er inmiddels enkele 10 tallen telefoon gesprekken aan besteed met de vraag wanneer doet de vaste telefoon het weer. Ook heb ik een klacht in gediend. Het indienden van een klacht is bijna onmogelijk. Je kunt hele dure apparaten en KPN bestellen, maar een klachten dienen is bijna onmogelijk. Toen ik wist hoe dat moest werd ik een dag later op een nog al lompe manier vertelt dat ik pas een klacht kan indienen als het probleem is opgelost @#$%^>>.Â
Tot op heden, inmiddels is het 5 juni, word ik van het KPN kastje naar de KPN muur gestuurd. Het is werkelijk schandalig!
Er zijn inmiddels 4 monteurs lang geweest in de afgelopen weken en die hebben het probleem niet kunnen oplossen. Het verzoek ligt nu een aantal weken bij de afdeling die over vaste telefoon aansluitingen gaat, hoger in de KPN boom kan het nietÂ
Toen ik vandaag voor de 25 ste keer weer eens belde met de technische afdeling kreeg weer een servicedeskmedewerker die alle begrip voor de situatie had en mij helaas moest mededelen dat zijn collega vandaag vrij was en er morgen weer is.
Hij kon zijn verantwoordelijke collega een email sturen er was geen ander die dit probleem voor mijn vader kan oplossen.
Ik hoor nu al 4 weken mensen die de situatie begrijpen maar alleen maar mailtjes kunnen sturen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit ervaar.
In deze situatie ervaar ik KPN als een bureaucratische monster zonder enig gevoel voor ouderen mensen onder ons. KPN laat ouderen in de kou laten staan. Ik kan hier maar een woord voor vinden :  schandalig!!Â
Â