Skip to main content

Mijn modem geeft aan dat mijn vast telefoon niet geregistreerd is en dat er eenĀ authenticationerror heeft plaatsgevonden.

Ik heb de modem gereset maar niets helpt

Hoi @rouweĀ . Welkom op het forum.
Jij hebt dus een dect telefoon die je aangesloten hebt op het modem? Is dat een experiabox? Op welke poort is die aangesloten? En waar zie je deze error precies?


Hij zit nu op poort 2. Bij het probleem oplossen heb ik hem van 1 naar 2 verplaatst

Ā 

modem is al meerdere keren herstart


Het is een experiabox 12.

wanneer ik inlog zie ik wanneer ik op de telefoon klik deze melding


@rouweĀ : Duidelijk.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik ga dan kijken of ik dit op afstand kan repareren.Ā 


Gedaan


@rouweĀ Je bent de cijfers van de postcode nog vergeten. Kun je die er bij zetten en mij dan weer een seintje geven?


@rouweĀ Je bent de cijfers van de postcode nog vergeten. Kun je die er bij zetten en mij dan weer een seintje geven?

?


Excuus ik heb ze er nu wel bijgezet


HoI @rouweĀ . Blijkbaar is hier al eerder contact over geweest. Er staat een ticket voor jou open.

Als het goed is heeft een collega een voicemail ingesproken.Ā  Ik kan in het ticket zien dat ze een speciale afdeling hebben aangestuurd om dit te repareren. Wanneer het opgelost is, kan ik lastig voorspellen. Ze zijn er in ieder geval mee bezig.Ā 


Erwin, dank voor het snelle antwoord!