Skip to main content

Ik kreeg gisteren een sms dat ik binnen vijf dagen moet betalen of anders wordt afgesloten. Betaling ingepland voor donderdag en vandaag  (!) afgesloten. 06-********.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @HvHHvH99 dat is een vervelende verrassing.

Het is niet verstandig om het op de laatste dag aan te laten komen. Na herinnering(en), herinneringskosten €20 en aanmaningen kan je nu alleen nog Betalen na blokkade (klik hier). 
Helaas met nog meer extra kosten (heraansluitkosten €33,88).

Maak volgende keer tijdig een betaalafspraak (Betaling eenmalig uitstellen), dan kan je het hele bedrag max. 1 maand na de factuurdatum betalen.


Ja echt vreemd, gisteren een aanmaning om binnen 5 dagen te betalen en dan vandaag afgesloten. Geeft niet bepaald vertrouwen in KPN. 

Als je dat niet al gedaan hebt, vul dan bij profiel even je gegevens in. Als je de hier een goede moderator treft wordt het ongetwijfeld opgelost. 


Hi H, welkom hier. 

Ik ben ook benieuwd hoe dit precies is gegaan, vooral met dat sms’je en de blokkade. Gelukkig kan ik dit inzien. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


Profiel ingevuld. Rekeningen 12 uur geleden betaald.

vr gr

 


Nog steeds is mijn mobiel afgesloten! Zit nu een week zonder telefoon. 

Wat moet ik nu nog doen??


&*^%

Om gek van te worden.

Maandag krijg ik een sms dat ik binnen vijf dagen moet betalen.

Dinsdag wordt ik afgesloten.

Woensdag moet eerst mijn profiel invullen (wat moeten jullie met mijn geboortedatum?)

» > Wat doen jullie met al mijn privégegevens??

Donderdag gevraagd hoe het er mee gaat.

Nu - vrijdag - geen reactie meer. Bestaat dit forum nog.

AL dagen niet kunnen bellen. Erg vervelend voor mijn klanten.

 

 

$%^&*

 


@HvHHvH99 ik zie dat enige momenten nadat je het vorige bericht hebt geplaatst de blokkade is opgeheven. Dit moet betekenen dat je na een herstart van je toestel in ieder geval weer gebruik zou moeten kunnen maken van alle diensten. Kan je hier bevestigen dat dit ook het geval is?


“Na betaling binnen 2 uur weer aangesloten” zegt KPN. Het heeft vijf dagen geduurd. Advies aan ondernemers: als je niet een hele week zonder telefoon wil zitten kies dan een provider met een goede service. Geen excuses ontvangen en geen compensatie.


Hoi @HvHHvH99 
Als je gewoon net als de meesten op tijd betaald dan heb je dat probleem niet.
De KPN sluit je niet zomaar af, je hebt heus wel een herinnering gekregen, maar als je daar niet, of te laat op reageert….. wie is dan de schuldige?


Van KPN de boete wegens te laat betalen terugbetaald gekregen. Netjes. Bedankt.