Skip to main content

Hallo.

Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurd omtrent onze vaste telefoonlijnen?

Als mijn man belt met zijn gsm  gaat de vaste lijn soms tegelijkertijd over. Ook kom ik in het service log een heleboel meldingen tegen Recv msg en send msg 

register sip ims. Imscore. Waar de 2 nummers van onze vaste lijnen voor gebruikt worden.

Dit is een beknopte uitleg er staat uiteraard veel meer info bij.

heb naar kpn klantenservice gebeld maar deze gaven aan hier een bericht te plaatsen want ze konden mij niet verder helpen.

alvast bedankt

 

Hallo.

Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurd omtrent onze vaste telefoonlijnen?

Als mijn man belt met zijn gsm  gaat de vaste lijn soms tegelijkertijd over.

Tegelijkertijd met wat? Wat gebeurt er precies?


mijn gsm en de vaste telefoon gaan tegelijk over.


mijn gsm en de vaste telefoon gaan tegelijk over.

Dan zal er op 1 of andere manier wel iets doorgeschakeld zijn ofzo. Het heeft volgens mij niets met de Experiabox te maken. Ik denk dat er bij KPN dan iets niet goed staat.


Die kunnen mij niks vertellen! ook niet omtrent de log gegevens.

Toch bedankt voor de reactie.


Jouw mobiele nummer (ff B genoemd) en jullie vaste nummer zijn verschillende nummers.

Als je man (met mob A) naar het mobiele nummer (B) belt zie ik geen reden waarom de vaste dan (ook) over zou gaan…..

 

Als iemand (onverhoopt) mijn vaste nummer belt gaat die eerst 2 x en dan daarna (doorschakeling) de mobiele. Maar niet tegelijk.


Ook kom ik in het service log een heleboel meldingen tegen Recv msg en send msg 

register sip ims. Imscore. Waar de 2 nummers van onze vaste lijnen voor gebruikt worden.

Kan je daar eens een screenshot van posten. Wel even het telefoonnummer en, indien zichtbaar, het publieke IP adres wegpoetsen.

Welke Experia Box gebruiken jullie?


Het is inmiddels opgelost

bedankt voor het meedenken en de reacties