Skip to main content

 

gisteren is mijn experia box v 8 omgeruild voor een v 10 box omdat de oude v 8 defect is,

thuis gekomen heb ik alles volgens schema aangesloten , tv en radio en internet werkt goed, maar de telefoon geeft een ingesprek toon als je de hoorn van het toestel neemt  kunnen jullie dit probleem voor mijn oplossen ?

Probeer de telefoonkabel eens in een tweede poort te duwen. Phone 1 of Phone 2


Hoi Jeroen,

 

bedankt voor het advies,

ik heb de telefoon aangesloten in poort 2 en het werkt weer,


@Wim1058 Fijn dat het gelukt is! Soms programmeren ze het nummer dan op een andere poort. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een berichtje als wij je ergens bij kunnen helpen!


 

Dag Remco,

 

sinds vandaag werkt mijn telefoon weer niet meer als de hoorn van het toestel  neemt dan krijg ik een ingesprek signaal te horen , het lampje bij service op het v 10 modem brand oranje.

kan jij dit oplossen voor mij

 

mvg Wim


Er is momenteel een storing die dit soort problemen met zich meebrengt. 


Er is momenteel een storing die dit soort problemen met zich meebrengt. 

 

Joep bedankt voor je reactie.

 

mvg  Wim


@Wim1058 Er was inderdaad sprake van een storing op het platform voor telefonie door een aantal doorgevoerde wijzigingen. De grootste impact zou gisteren weggenomen moeten zijn. Ervaar je nog steeds een storing?


@Wim1058 Er was inderdaad sprake van een storing op het platform voor telefonie door een aantal doorgevoerde wijzigingen. De grootste impact zou gisteren weggenomen moeten zijn. Ervaar je nog steeds een storing?

 

  Hallo Remco,

 

ik heb de telefoon even getest en alles werkt weer goed,

bedankt voor je medewerking  

 

Wim


@Wim1058 Top! Excuses nog voor het ongemak en ik wens je een fijn weekend!