Skip to main content

Gisteren monteurs geweest voor glasvezel kabel. Vaste telefoon is nu afgesloten. Ik ben nu niet te bereiken en kan zelfs 112 niet bellen nu. KPN niet te bereiken per mail of wat dan ook. Monteur alleen donderdag maar ook dan moet ik een mobiele telefoon hebben die ik niet heb

@Van der weel Welkom op het forum. 

Erg vervelend natuurlijk als je vaste telefoon niet werkt, al helemaal als je geen mobiele telefoon als alternatief hebt. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en dan hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt?

Dan ga ik voor je uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


Geen vaste telefoon na glasvezel aansluiting. Ik heb geen mobiele telefoon. Ik ben niet bereikbaar en kan geen 112 bellen er moet met spoed een monteur komen. Naar de telefoon winkel is niet mogelijk. Het is uw fout. Erg dat u zo slecht bereikbaar bent. Slechte service, al jaren klant. 


Geen vaste telefoon na glasvezel aansluiting. Ik heb geen mobiele telefoon. Ik ben niet bereikbaar en kan geen 112 bellen er moet met spoed een monteur komen. Naar de telefoon winkel is niet mogelijk. Het is uw fout. Erg dat u zo slecht bereikbaar bent. Slechte service, al jaren klant. 

Hallo @Van der weel , in je eigen topic heeft een moderator al vragen aan je gesteld, reageer daar even op.

Inbreken in een bestaand topic is verboden en je word er niet sneller mee geholpen.

 

 

 


Ik heb de politie gemaild. Ik wil vandaag een monteur, ik kan geen kant op.


Ik heb de politie gemaild. Ik wil vandaag een monteur, ik kan geen kant op.

Hallo @Van der weel ,nogmaals, geef antwoord op de vraag van de moderator in je eigen topic, er wordt dus aan gewerkt door KPN, alleen even de gevraagde gegevens in je profiel invullen,dan kan KPN er mee verder.

Dus alléén in je eigen topic reageren en niet meer hier.

Ik weet niet wat de politie hier mee te maken heeft.

Succes verder in je andere topic.

 

 

 


Hallo @Van der weel , hier reageren s.v.p. en even doen wat @Rutger_  vraagt.

 


Dag @Van der weel Is dit inmiddels opgelost of heb je nog hulp nodig? 

Ik wil even iets verduidelijken. Het KPN Forum is bedoelt als platform waar onze klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan, over KPN-gerelateerde onderwerpen. Als je een topic start krijg je vaak als snel antwoord van één van de vele mensen die hier actief zijn. Je leest hier alles over hoe het KPN Forum werkt. Moderators zoals ik en Rutger begeleiden de gesprekken. We kunnen zeker helpen, als je er niet uitkomt met de community, maar we kunnen niet direct reageren. Als er dus echt spoed achter zit en je kunt bijvoorbeeld één van je diensten niet gebruiken, dan kun je het beste de klantenservice benaderen. Je hebt dan direct en en persoonlijk contact met een collega van de klantenservice en iemand kan meteen met je meekijken. Ze zijn altijd te bereiken via de telefoon (0800-0402), maar ook via de chat op de website.