Skip to main content
Vraag

Na reset modem gaat de telefoon op beide lijnen als één nummer gebeld wordt

• 25 January 2025
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

goededag 

had een vraag is nu opgelost 

maar hoe haal dit topic weg 

alvast bedankt  rene

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 januari 2025

goededag 

heb een probleem met internet.

valt steeds weg krijg melding verbonden maar geen internet.

zaterdag met klanten service gebeld maar alles reset en door gemeten alles was goed geen probleem gevonden. het leek eerst weer goed maar in de avond weer geen internet en vandaag weer soms geen internet en even later wel weer en deze probleem hebben we al paar weken en wordt steeds slimmer en deze week hadden we 1 keer geen tv even later wel weer. de klanten service stuurt mij hier heen die weten ook zo niet wat de probleem is

wie kant mij helpen 

alvast bedankt rene

Admin: topic samengevoegd met je bestaande topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • 6483 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@hulp1234 welkom op de KPN Community! In principe sluiten we geen topics, ook niet als het probleem al is opgelost. Dit doen we zodat toekomstige meelezers ook gebruik kunnen maken van gegeven antwoorden. Al zie ik in dit geval wel je punt. Kijk gerust nog eens rond op onze Community en post nog eens een topic als we je ergens bij kunnen helpen!             

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

hoi remco

de probeleem is weer gekomen en had gisteren de vraag op nieuwe op gezet wat mijn probleem is.

wil je naar het probleem kijken en is op moment net zo erg als voor de tijd dat internet weg valt zo als vaste verbinding als de wifi valt weg 

alvast bedankt rene

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • 6483 reacties
  • 29 januari 2025

Het is heel moeilijk om daar dan via deze route naar te kijken als de storing onregelmatig voorkomt. Als het om glasvezel gaat, dan kan je voor de zekerheid om het glasvezelkastje in de meterkast te herstarten. Verder is het zaak om de bekabeling te controleren tussen modem en aansluitpunt. Houden de problemen aan dan zou ik toch even weer contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt! Dan kunnen ze op het moment dat de storing zich voordoet een nieuwe meting doen en eventueel een storingsmelding aan te maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

oke

we hebben geen glasvezel en terugbelafspraak heb ik afgelopen zaterdag gedaan maar ze hebben naar gekeken maar dat moment deed als goed we hebben toen experia box v10 reset ze hebben alles toen weer  bekeken en ze hebben de instelling naar gelopen maar ze kunnen geen probleem vinden toen werd ik hier naar toe gewezen dat ze niet verder kunnen helpen ze weet niet wat de probleem is

Reageer