Skip to main content
Antwoord

Na update kpn constant gesprekstoon

• June 3, 2021
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Jellewilgenhof
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Na een update van KPN van vannacht doet mijn vaste telefoon het niet meer. Ik hoor hierin constant een gespreks toon. Het internet en de tv doen het wel gewoon. Ik heb de modum al gereset maar dit hielp niks.

Iemand die mij hier wellicht mee kan helpen

Beste antwoord door Jellewilgenhof

Er komt vanmiddag al iemand van KPN een nieuwe modum plaatsen, dus hopen dat dat helpt. Bedankt voor jullie reactie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Deelnemer
  • June 3, 2021

gister is de box geupdatet en geen vaste telefoon meer

• Deelnemer
  • June 3, 2021

en telkens komt er bij het onderzoek van de kpn ,, fout opgetreden probeer het later opnieuw

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Jellewilgenhof, @wachtlang, welkom (terug) hier! Zijn jullie voormalig Telfortklanten? 

De snelste manier om dit te laten nakijken is bellen met 0800-0402. Als het iets minder haast heeft dan kunnen we hier ook een kijkje nemen. Vul in dat geval allebei jullie forumprofiel (verder) in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. We kunnen hier dan morgen verder naar kijken.  

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 3, 2021

@Jellewilgenhof Ben je recentelijk technische overgezet van Telfort naar KPN ?? Mocht dit het geval zijn dan is de beste oplossing een Nieuw modem van KPN. 

Jellewilgenhof
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 4, 2021

Er komt vanmiddag al iemand van KPN een nieuwe modum plaatsen, dus hopen dat dat helpt. Bedankt voor jullie reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Was het met het nieuwe modem ook opgelost, @Jellewilgenhof?