Skip to main content

In de nacht van 17 op 18 december is er een update geweest van de V10. Nu werkt de telefoon niet meer.

Mijn partner is 2 dagen bezig geweest om dit opgelost te krijgen, lukt echter niet, ook niet met de aangegeven tools.

KPN moet zo nodig een goed werkend systeem om zeep helpen en de klant mag dan als KPN monteur fingeren om het proberen op te lossen?

KPN veroorzaakt een probleem en zal dan kosteloos een moneur moeten sturen om het probleem op te lossen en het probleem niet bij de klant neerleggen.

De 2 dagen die wij er mee bezig zijn geweest mag KPN een half jaar lang gratis KPN thuis leveren en per omgaande kosteloos een monteur sturen om het probleem op te lossen. Voor ons geld ook tijd is geld!

Peter

Beste ​@huijgev via een andere telefoon even bellen met 0800 0402, Facebooken, X’en of onderstaande link gebruiken:

https://www.kpn.com/service/storingen

Succes.

Hoi ​@huijgev, wat naar dat je nu problemen ervaart met de vaste telefoon. Wat we zien met de update dat gebeurt is dat een telefoonnummer die ingesteld stond op poort 2 nu weer op poort 1 staat. Dat kan je verhelpen door je telefoon dan om te pluggen naar poort 1.

Als dat niet helpt, dan kan het zijn dat er nog wat meer in de war is geraakt met de instellingen. Gebruik dan eens onze servicetool voor problemen met bellen. Die kan dingen synchroniseren en instellingen corrigeren. 

Als je daarna nog steeds geen telefonie hebt, dan is de kortste klap een reset van je modem. Dit zet alles terug naar de fabrieksinstelling. 

Als je er dan nog niet uitkomt, neem dan contact op. Een collega kan dan helpen. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt. Heb je geen ander nummer, gebruik dan een van onze social media kanalen (Facebook / X).

Beste Erik,

Dank voor je bericht.

Mijn partner heeft al diverse tools geprobeerd en niets was effectief. Morgen ochtend komt een monteur van KPN en hopelijk kan de monteur het probleem oplossen. ( Naar mijn mening is dit de juiste route, KPN heeft een probleem veroorzaakt, dus KPN zal het zelf op moeten lossen.)

Goed om te horen dat er een monteur is gepland. Hoe is dat bezoek verlopen, ​@huijgev, doet de telefonie het weer? 

Monteur van KPN heeft afgelopen dinsdag het probleem bij ons opgelost.

Reageer