Skip to main content

We zijn verhuisd en hebben toen ons toenmalig KPN/Telfort abonnement opgezegd. Nu hebben we het abonnement overgenomen van de vorige bewoonster en zouden graag ons vorige huistelefoonnummer weer terug willen alsook onze @telfort.nl emailadressen aanhouden. Is dit mogelijk?

We konden toen ons KPN niet meenemen omdat de vorige bewoonster nog enkele maanden in het huis bleef wonen (wij wonen in een unit erachter), en zij ook een KPN abonnement had. 2 abonnementen op hetzelfde adres kon niet.

Beste @PenC 

Als je het abonnement hebt opgezegd dan is het niet mogelijk om jou telefoonnummer terug te nemen. Dan moet je toch een nieuwe telefoonnummer aanvragen.


Dat begrijp ik, maar zouden we onze @telfort emailadressen ook kunnen behouden?


Via http://email.kpn.com kun je @telfort adressen als alias toevoegen.


Hoi @PenC. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat al jouw vragen hierboven al zijn beantwoord. Is het gelukt om jouw Telfort e-mailadressen toe te voegen aan het abonnement?


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


@Vikash Het is niet gelukt om deze toe te voegen. Ik kan wel nieuwe emailadressen aanmaken maar geen telfort adressen toevoegen.


Wil je in een privebericht aangeven welke (Telfort) alias je wil aanmaken onder welke hoofd e-mailadres? Dan ga ik een poging doen.


Voor de meelezers... We hebben een  e-mailaccount verwijderd van het abonnement op het nieuwe adres zodat er ruimte vrij kwam om het oude  e-mailaccount te verplaatsen naar het nieuwe adres. @PenC Laat je ons nog even weten of alles uiteindelijk is gelukt?Â