Skip to main content

Ik heb laatste nacht ( van 31 mei/1 juni een ander ip adres gehad. Alles werkt prima, maar mijn huistelefoon werkt op alle twee de lijnen niet en is constant ingesprek. Modem al verschillende malen opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Lijn via KPN.com laten meten en zij zeggen dat er een blokkade is, maar als ik de oplossing toest wil gebruiken kan de pagina van KPN de volgende pagina niet vinden. Gezocht naar een telefoonnummer om de klantenservice te bellen, maar die is niet te vinden. Slechte zaak voor zo'n mooi bedrijf. Erg klantvriendelijk is dat niet. Dus probeer ik het maar via deze weg.

Hoi @flops20 ,

Heb je het modem al eens gereset?En welk type is het?

Een reset doe je zo: 

 


Ik weet hoe het resetten werkt. Ik heb zelf jaren op de kpn help desk in Amersfoort gezeten. Ik ga het eens met een paperclip doen. Ik heb een V10


Alles werkt weer naar behoren, bedankt voor de hulp.

 


Alles werkt weer naar behoren, bedankt voor de hulp.

 

Super!Fijn om te horen😉


 Gezocht naar een telefoonnummer om de klantenservice te bellen, maar die is niet te vinden. Slechte zaak voor zo'n mooi bedrijf. Erg klantvriendelijk is dat niet. Dus probeer ik het maar via deze weg.

Fijn dat jij je weg naar ons Forum gevonden hebt en dat je verder geholpen bent door Martijn197108! 

Nog even een toevoeging: onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402.
Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.