Skip to main content

Beste,

 

Kan iemand mij helpen vanuit KPN om weer bereikbaar te zijn op mijn vaste telefoonnummer voor Ziggo klanten?

Na de overstap van Ziggo naar KPN lijkt alles prima te werken. Alleen klanten met Ziggo vaste telefonie kunnen mijn vaste telefoonnummer niet bereiken.

Goedemiddag @JS1984 , dat is natuurlijk knap lastig dat je door Ziggo klanten niet gebeld kan worden sinds de overstap naar KPN. Zou je jouw profiel willen invullen en 1 voorbeeldtelefoonnummer bij "Persoonlijke Opmerkingen willen vermelden? Als je mij een seintje geeft ga ik er voor zorgen dat je ook voor Ziggo klanten weer bereikbaar bent. 


Dag @Jeroen_dB dank voor je reactie!

Ik heb de persoonlijke opmerkingen aangevuld.


Dankjewel, er is een melding aangemaakt voor de technische dienst om dit te verhelpen, zodat Ziggo klanten jou weer kunnen bereiken. 


Dag @Jeroen_dB al enig zicht op een oplossing?


Nog een telefoonnummer aan het profiel toegevoegd welke ons niet kan bereiken.

Ditmaal een telefoonnummer van Delta Fiber.


Goedemorgen, normaal gesproken had dit al opgelost moeten zijn. Excuses dat dit nog niet gebeurd is. Ik heb er zelf vanochtend achteraan gebeld en mijn collega van de technische dienst geeft aan dat het binnen maximaal 24uur nu opgelost moet zijn. 


@Jeroen_dB Dank voor je inzet.

Maar tot op heden nog niet bereikbaar.


Toch opvallend. Iedere keer bij overstappers van Vodafone danwel Ziggo (zelfde boys) is er een probleem met het routeringsvinkje bij hen.

Er staat in hun centrale dan nog vinkje bij “eigen nummer”. Vervolgens kan de centrale de aansluiting natuurlijk niet vinden.