Skip to main content

Ook wij hebben helaas dit probleem. We zijn onlangs overgestapt van Ziggo naar KPN met nummerbehoud. We kunnen zelf wel bellen naar Ziggo klanten, maar Ziggo klanten kunnen ons niet bellen. Zij krijgen de melding “dit nummer is niet bereikbaar”. Ik heb hierover al contact gehad met Ziggo met het verzoek het “routeringsvinkje”  uit te zetten, maar zij verwijzen me weer door naar KPN.  Kunt u dit svp per omgaande voor ons op (laten) lossen? Bij voorbaat dank.

Hi A, welkom op het forum. 

Heb jij voor mij enkele voorbeelden van nummer die jou niet kunnen bereiken? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Alex_P Ik heb je een privé bericht gestuurd met voorbeelden van nummers die ons niet kunnen bereiken. Ons KPN profiel is aangevuld. We hebben al van alles geprobeerd maar als ik vorige forums lees dan ligt het toch echt aan het routeringsvinkje. Zie ook bericht van ene WielK van een maand geleden. Topic “ Ziggo klanten kunnen mij niet bellen” 

 


Bedankt. Ik heb heir een melding van gemaakt, nog even geduld dus.


@Alex_P kun je het probleem nogmaals escaleren. We hebben wederom contact gehad met Ziggo, maar nu kunnen we door niemand meer gebeld worden. Wellicht kunnen jullie eens contact zoeken met Ziggo. De vinkjes staan in elk geval uit.


Zeker. Elkaar zojuist gesproken, ik ga dit nogmaals oppakken hier. 


Toch opvallend. Altijd weer die VodafoneZiggo club die dit probleem geeft als je naar een ander gaat met nummerbehoud. Vast en mobiel.


Ben ik weer! Als het goed is werkt alles weer. 

@A.Deckers  zou je dit willen bevestigen? 


Toch opvallend. Altijd weer die VodafoneZiggo club die dit probleem geeft als je naar een ander gaat met nummerbehoud. Vast en mobiel.

Klopt.