Skip to main content
Antwoord

Niet de juiste licensie om instelling Onebase aan te passen

• May 26, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Bij Onebase wil ik gebruik maken van de optie om “speciale openingtijden”in te stellen voor ons bedrijf

Ik ontvang de melding “Je hebt niet de juiste licenties om deze instelling aan te passen. Neem contact op met de IT beheerder van je bedrijf.

Waar en hoe kan ik dit instellen ? Zover bij mij bekend heeft mijn account Admin rechten dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Kan iemand hier helpen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door MR194

Bedankt voor jullie reactie; Niet helemaal gelukt op de voorgestelde manier maar via vakantieschema's is dit nu verder ingeregeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 26, 2025

Beste ​@MR194 , neem hiervoor even contact op met de zakelijke klantenservice via 0800 0403

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • May 26, 2025

Om dit aan te kunnen zetten op een groep heb je de licentie “doorschakelen op basis van regels nodig”  deze is onderdeel van het keuzemenu pakket. 

Als je die hebt kan je deze in onebase aanzetten voor de betreffende groep.

Klik op belgroep->belgroep dei je wil aanpassen → drie verticale puntjes naast huntgroep profiel (rechts onder) → licenties bewerken → Doorschakelen op basis van regels aanvinken → opslaan

Als dit niet lukt kan je het beste even contact opnemen met mijn collega's via 0800-0403

• Auteur
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Bedankt voor jullie reactie; Niet helemaal gelukt op de voorgestelde manier maar via vakantieschema's is dit nu verder ingeregeld.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@MR194, fijn om te lezen dat het gelukt is!