Skip to main content
Antwoord

Nieuw telefoonnummer werkt niet na verhuizing, oude wel

• May 31, 2021
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

MissyMiep
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Afgelopen vrijdag zijn mijn ouders verhuisd. De Experiabox is succesvol aangesloten, internet en tv werkten direct.

De vaste telefoon is een ander verhaal. Na heel veel proberen, resetten etc de klantenservice gebeld. 40 minuten later nog steeds geen werkende lijn.… Maandag nog eens proberen was het devies.

Vandaag (maandag) eindelijk een werkende telefoonlijn. Echter....met het oude telefoonnummer… nieuwe adres is toch echt een ander kengetal.

Zijn er nog tips hoe dit opgelost te krijgen?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door MissyMiep

Gedaan.

Gisteren nog een keer de boel gereset en het lijkt nu te werken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MissyMiep . Welkom op het forum.

In theorie kan dit als het modem meegenomen is vanaf het oude adres. Dat zitten die gegevens er nog in.

Ik wil graag verder analyseren. Kun jij je profiel aanvullen met de gegevens van jouw ouders? Graag ook het IBAN nummer waar de rekening van wordt betaald. Dit is ter verificatie. Kun jij mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

MissyMiep
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2021

dag Erwin, de gegevens zijn aangevuld. het IBANnummer kan ik nergens invullen.

groetjes

Erwin van KPN
Moderator

Ik krijg het idee dat het nieuwe nummer actief is op phone poort 2. Is het toestel wel op de juiste telefoonpoort aangesloten? Je moet het 2e groene poortje hebben.

MissyMiep
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2021

Ja, zit in poort 2.

Nog een keer aan mn ouders gevraagd te kijken en hij doet het nu wel.

Al is tijdens een belletje al 2x plots de verbinding verbroken. 

Erwin van KPN
Moderator

@MissyMiep Kun jij  jouw mobiele nummer in het profiel zetten? Zou je mij daarna een seintje willen geven?

MissyMiep
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 5, 2021

Gedaan.

Gisteren nog een keer de boel gereset en het lijkt nu te werken

Erwin van KPN
Moderator

Super!