Skip to main content

Afgelopen vrijdag zijn mijn ouders verhuisd. De Experiabox is succesvol aangesloten, internet en tv werkten direct.

De vaste telefoon is een ander verhaal. Na heel veel proberen, resetten etc de klantenservice gebeld. 40 minuten later nog steeds geen werkende lijn.… Maandag nog eens proberen was het devies.

Vandaag (maandag) eindelijk een werkende telefoonlijn. Echter....met het oude telefoonnummer… nieuwe adres is toch echt een ander kengetal.

Zijn er nog tips hoe dit opgelost te krijgen?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @MissyMiep . Welkom op het forum.

In theorie kan dit als het modem meegenomen is vanaf het oude adres. Dat zitten die gegevens er nog in.

Ik wil graag verder analyseren. Kun jij je profiel aanvullen met de gegevens van jouw ouders? Graag ook het IBAN nummer waar de rekening van wordt betaald. Dit is ter verificatie. Kun jij mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


dag Erwin, de gegevens zijn aangevuld. het IBANnummer kan ik nergens invullen.

groetjes


Ik krijg het idee dat het nieuwe nummer actief is op phone poort 2. Is het toestel wel op de juiste telefoonpoort aangesloten? Je moet het 2e groene poortje hebben.


Ja, zit in poort 2.

Nog een keer aan mn ouders gevraagd te kijken en hij doet het nu wel.

Al is tijdens een belletje al 2x plots de verbinding verbroken. 


@MissyMiep Kun jij  jouw mobiele nummer in het profiel zetten? Zou je mij daarna een seintje willen geven?


Gedaan.

Gisteren nog een keer de boel gereset en het lijkt nu te werken

 


Super!