Goedemorgen,
Ik wil graag een nieuw vast telefoon nummer aanvragen. Kan dat? Dit i.v.m. overlast wat niet op te lossen is met bel met niet. Kennelijk heeft ons nummer in een data base gezeten die gehackt is.
Goedemorgen,
Ik wil graag een nieuw vast telefoon nummer aanvragen. Kan dat? Dit i.v.m. overlast wat niet op te lossen is met bel met niet. Kennelijk heeft ons nummer in een data base gezeten die gehackt is.
Hallo
Je kunt dit regelen door vanaf jouw vaste toestel te bellen met 0800-0402.
Je kunt ook langslopen bij een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee.
Als het goed is, laten ze jou dan een nieuw nummer kiezen uit vijf mogelijke telefoonnummers. Zo ging het tenminste bij ons toen wij verhuisden naar een andere gemeente.
Hallo
Hallo
Je kunt dit regelen door vanaf jouw vaste toestel te bellen met 0800-0402.
Je kunt ook langslopen bij een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee.
Als het goed is, laten ze jou dan een nieuw nummer kiezen uit vijf mogelijke telefoonnummers. Zo ging het tenminste bij ons toen wij verhuisden naar een andere gemeente.
Heb je al een nieuw vast nummer geregeld?
We hebben niets meer van je gehoord
Ik heb via de klantenservice een nieuwe nummer aangevraagd. Wel wat geleerd. Vooral niet bellen met het nummer wat je wilt wijzigen. Voor vaste nummers kan je niet zelf uit 5 nummers kiezen. Je krijgt er 1 toegewezen. Helpemaal prima. Het duurd 24 uur voordat het nieuwe vaste nummer werkzaam is
Dank voor de hulp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.