Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik wil graag een nieuw vast telefoon nummer aanvragen. Kan dat? Dit i.v.m. overlast wat niet op te lossen is met bel met niet. Kennelijk heeft ons nummer in een data base gezeten die gehackt is.

 

 

Hallo @PABE ,

Je kunt dit regelen door vanaf jouw vaste toestel te bellen met 0800-0402.

Je kunt ook langslopen bij een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee. 

 

Als het goed is, laten ze jou dan een nieuw nummer kiezen uit vijf mogelijke telefoonnummers. Zo ging het tenminste bij ons toen wij verhuisden naar een andere gemeente. 

 

 


Hallo @PABE, welkom op het forum. Een nieuw telefoonnummer om te ontsnappen aan de telefonische overlast is natuurlijk geen probleem. Heb je eventueel al contact gehad met de klantenservice om een nieuw nummer aan te vragen?


Hallo @PABE ,

Je kunt dit regelen door vanaf jouw vaste toestel te bellen met 0800-0402.

Je kunt ook langslopen bij een KPN-winkel. Neem dan wel jouw ID-bewijs mee. 

 

Als het goed is, laten ze jou dan een nieuw nummer kiezen uit vijf mogelijke telefoonnummers. Zo ging het tenminste bij ons toen wij verhuisden naar een andere gemeente. 

 

 

@PABE 

Heb je al een nieuw vast nummer geregeld? 


We hebben niets meer van je gehoord @PABE. Ik ga er van uit dat je inmiddels een nieuw telefoonnummer hebt, anders hoor ik het graag van je.


Ik heb via de klantenservice een nieuwe nummer aangevraagd. Wel wat geleerd. Vooral niet bellen met het nummer wat je wilt wijzigen. Voor vaste nummers kan je niet zelf uit 5 nummers kiezen. Je krijgt er 1 toegewezen. Helpemaal prima. Het duurd 24 uur voordat het nieuwe vaste nummer werkzaam is

Dank voor de hulp