Skip to main content
Antwoord

Nieuw vast telefoonnummer

• September 12, 2019
  • 5 reacties
  • 207 keer bekeken

Wij gaan verhuizen.
Er is al een nieuw nummer voor mijn vaste telefoon. Maar die ben ik kwijt.
Kunt u hem nogmaals doorsturen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Hamish, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je het nieuwe telefoonnummer niet direct in je hoofd opgeslagen hebt 😉 Maar heb je de mail van wijziging niet meer in je postvak IN? Daarnaast kan je het ook terugvinden in MijnKPN, indien het al aangepast is en de verhuizing al geweest is..

Mocht je het op die manier kunnen terugvinden, dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer (oud én nieuw adres) en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2019
Goedemorgen @Hamish, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je het nieuwe telefoonnummer niet direct in je hoofd opgeslagen hebt 😉 Maar heb je de mail van wijziging niet meer in je postvak IN? Daarnaast kan je het ook terugvinden in MijnKPN, indien het al aangepast is en de verhuizing al geweest is..

Mocht je het op die manier kunnen terugvinden, dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer (oud én nieuw adres) en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen.

• September 13, 2019
Hallo @Hamish je kunt ook vanaf je (nieuwe) vaste telefoonnummer bellen naar je mobiel, dan je je je nummer ook, ook bij inloggen in je modem zie je onder VOIP je telefoonnummer.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • September 15, 2019
@Hamish, het kan zijn dat het nummer (verhuizing) nog niet is ingegaan. Dan lukt bovenstaande helaas nog niet. Maar ik zoek het graag voor je uit! Wil je laten weten of je mijn hulp hier nog bij nodig hebt?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 15, 2019
Sta je in je nieuwe woonplaats niet gewoon al in de gids?
https://www.detelefoongids.nl/personen/6-1/

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • September 17, 2019
@Hamish, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels het nummer achterhaald?