Dus dit!
👇
Nieuw Modem V12 (voorheen V10 gehad) allebei geven aan na aansluiting "Vaste telefoon niet aktief"
Ik zie zelf: Ook op het nieuwe modem, de V12 dus zit de recentste software.
Lampje "Voice" brand niet op het modem of ik nu de vaste telefoon insteek op Phone 1 of niet, in beide gevallen brand het lampje niet.
Toen geprobeerd vaste telefoon rechtstreeks aan te sluiten op Phone 1 van het modem, werkt ook niet, telefoon geeft in gesprektoon als ik bel met mobiel naar mijn vaste telefoon of uitbel met mijn vaste telefoon. Toen het snoertje vervangen voor een nieuw snoertje, zelfde probleem. Dus ook aan mijn binnenverbinding ligt het niet, de V10 had na de update hetzelfde, de V12 met de recente software geeft precies hetzelfde probleem. Dit moet dan toch aan de updates liggen want toen die op de V10 nog de oude firmware had deed de telefoon het gewoon en stond in de software als aktief.
Na de update staat in beide modems ook helemaal mijn vaste telefoonnummer niet, is dus niet eens door jullie toegewezen!
Nog iets, als ik het V12 modem aanzet gaan in het begin heel even alle lampjes rood branden ook die van "Voice" dus die lampjes doen het allemaal. Als het modem dan opgestart is dan brand alleen het lampje "Voice" niet!
Vanuit hier is dus alles goed en jullie moeten kijken waarom mijn vaste telefoon niet op AKTIEF staat bij jullie!
Graag zo snel mogelijk aktie! Ik heb hetzelfde probleem als deze forumbezoeker en die gaf dit probleem 9 maanden geleden al aan: 👇
https://community.kpn.com/vast-bellen-13/vaste-telefoon-verdwenen-uit-modem-configuratie-613130