Skip to main content

Ik heb een nieuwe telefoon aan gesloten en krijg alleen signaal dat klinkt als een bezet toon en niet als kiestoon. 

Lampje op het modem van de lijn brandt ook niet


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op ons Forum @Viros! Fijn dat je ons gevonden hebt? Had je voorheen al vaste telefonie en heb je alleen een nieuw toestel aangesloten of heb je vaste telefonie toegevoegd aan je abonnement? Als je alleen een nieuw toestel hebt aangesloten, welk merk en type telefoon sluit je aan en welk toestel had je voorheen? 
Daarnaast ben ik benieuwd welk modem je hebt en op welke (groene) ‘Phone’ poort je het toestel hebt aangesloten. 

Hier (klik) vind je een interactieve handleiding over hoe je je vaste telefoon aansluit.


Hallo,

We hebben alleen een nieuwe telefoon aangesloten, (Profoon PDX-920bw), voorheen hadden we een Gigaset telefoon. Het type hiervan weet ik niet meer.

Een vast nummer hebben we al vanaf dag 1 dat we een abonnement bij jullie hebben lopen.


We hebben hier een Experiabox V10 en heb de telefoon aangesloten op de phone 1 lijn.

Hiervan gaat ook geen lampje branden op de Experiabox na aansluiten van de telefoon.


Bedankt voor je reactie @Viros. Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het vaste telefoonnummer is voldoende. Je kunt het telefoonnummer toevoegen aan ‘Persoonlijk Opmerkingen’.


Hoi, heb mijn profiel gegevens ingevuld


@Viros Ik heb het telefoonnummer opnieuw aangemeld op de juiste poort en die gesynchroniseerd. Kun je eens controleren of je nu wel een kiestoon krijgt en de telefoon kunt gebruiken? 


Hoi,

De telefoon doet het nu prima, heb weer kiestoon en kan bellen.
Hartelijk dank voor de service.

Mvg, Victor


Goed om te horen! :smile: