Ik heb precies hetzelfde gehad. ca 60 euro extra van mijn rekening af omdat ik werd doorgeschakeld door 1884. Ik was me hier niet van bewust.
Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt
Beantwoord
Nota voor doorschakeling vanaf 1884
Beste antwoord door Erik van KPN
Hallo @teemce , @josvanbilsen , welkom op het forum. Ik heb jullie berichten samengevoegd, dat maakt het antwoorden net iets makkelijker.
Zoals RBxx al aangeeft is 1884 een nummerinformatiedienst. Dit is een servicenummer dat je belt om informatie te krijgen over andere nummers. Dat bellen daarnaartoe kost geld. Dat wordt aan het begin van het gesprek ook vermeld. Een nummerinformatiedienst kan je ook doorverbinden naar het nummer dat je eigenlijk zoekt. Maar! Op dat moment bellen zij naar het nummer dat je zoekt. En blijf jij verbonden met hun nummer. Waardoor je gedurende het hele gesprek de kosten betaalt voor het bellen naar de nummerinformatiedienst.
Omdat het een servicenummer is vallen de belkosten dan ook buiten de mobiele belbundel, en buiten de BelOnbeperkt bundels voor vast bellen.
KPN is altijd gratis te bereiken via 0800-0402, via chat, via Facebook, via Twitter, en hier op het forum 🙂
Bekijk origineelZoals RBxx al aangeeft is 1884 een nummerinformatiedienst. Dit is een servicenummer dat je belt om informatie te krijgen over andere nummers. Dat bellen daarnaartoe kost geld. Dat wordt aan het begin van het gesprek ook vermeld. Een nummerinformatiedienst kan je ook doorverbinden naar het nummer dat je eigenlijk zoekt. Maar! Op dat moment bellen zij naar het nummer dat je zoekt. En blijf jij verbonden met hun nummer. Waardoor je gedurende het hele gesprek de kosten betaalt voor het bellen naar de nummerinformatiedienst.
Omdat het een servicenummer is vallen de belkosten dan ook buiten de mobiele belbundel, en buiten de BelOnbeperkt bundels voor vast bellen.
KPN is altijd gratis te bereiken via 0800-0402, via chat, via Facebook, via Twitter, en hier op het forum 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.