Skip to main content

Heb zojuist een bericht ontvangen over mijn nieuwe telefoonnummer. Helaas is dit niet juist. Ik heb nummer behoud aangevraagd voor mijn huidige al jaren gebruikte vaste telefoonnummer te weten: *

Gaarne bevestiging dat uw bericht op een misverstand berust !

U hebt 1 of meerdere nieuwe telefoonnummers gekregen. In deze e-mail vindt u uw nieuwe telefoonnummer(s).

 

 

Telefoonnummer(s) bij uw abonnement

 

Telefoonnummer:

*

 

 

Na de installatie van uw diensten bent u bereikbaar op uw nieuwe telefoonnummer(s).

 

 

Via mijnnummervermelding.nl kunt u uw gidsvermelding inzien en wijzigen.

> Ga naar mijnnummervermelding

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

*Admin: nummer in Forum profiel gezet i.v.m. privacy. 

Hallo @jagt58arie , plaatsgenoot, wacht even de reactie van een moderator af, maar vaak is het zo dat je een tijdelijk nummer toegewezen krijgt tot je bestaande nummer is overgezet. Je zou je standaard nummer even door kunnen schakelen naar je tijdelijke nummer, ben je toch bereikbaar totdat je eigen nummer is overgezet.

 


@jagt58arie Welkom op ons Forum! Goed dat je aan de bel trekt. Voordat ik je gerust kan stellen heb ik was persoonsgegevens van je nodig. Zou je je profiel willen updaten met postcode, huisnummer en klantnummer? Het telefoonnummer heb ik al verplaatst naar je profiel (uit liefdadigheid:innocent:), zodat het nummer niet publiekelijk vermeldt staat hier. 


Is gebeurd


Bedankt! Ik zie bij de orderbevestiging al geen telefoonnummer staan, dus daar is vanuit onze kant iets niet goed gegaan, vermoedelijk. Wil je hier nog even een seintje geven wanneer jouw diensten actief zijn? Dan gaan we jouw telefoonnummer alsnog toevoegen, zodat je daar gewoon gebruik van kunt maken. Dat gaat helemaal goed komen! Excuses voor het ongemak!


Hierbij het “bewijs” dat nummerbehoud is aangevraagd !

Dit hebt u gekozen

Hussel Thuis

Abonnement € 47.50
  • Download 100 Mbit/s
 
  • Upload 100 Mbit/s
 
  • Gratis wifi-modem
 
  • Incl. KPN SuperWifi
€ 0.00
 
 
Televisie € 15.00
  • Interactieve TV met een TV-ontvanger
€ 10.00
  • Extra TV-ontvanger
€ 5.00
 
 
Extra's (5) € 4.50
  • Glasvezel Upgrade
€ 0.00
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
€ 0.00
  • KPN 4K Ultra HD pakket
€ 2.50
  • Opnemen Pakket gratis
€ 0.00
  • Vast telefoonnummer
€ 2.00
 
 
Eenmalige kosten (via eerste factuur) € 25.00
  • Activatiekosten
€ 25.00
 
 

Nummerbehoud
Ja, nummer:

***

SuperWifi

U krijgt bij uw abonnement SuperWifi

Ben bang dat na activering van mijn ongewenste nummer mijn "eigen nummer " vergeven is zodat de fout niet meer teruggedraaid kan worden !


Geen zorgen! Je nummer blijft nog een soort gereserveerd, dus dat gaat echt goed komen 🙂. Als jij je hier, of telefonisch, even meldt wanneer je abonnement ingegaan is, zorgen wij dat het in orde gemaakt wordt. 


De boel wordt door een monteur aan huis omgezet op 27 februari a.s. Van Telfort naar KPN


Dan zie ik je graag na de 27e weer hier verschijnen! :-)


Hier ben ik weer. Telfort heeft de verbinding verbroken en ik heb het nieuwe modem van KPN geinstalleerd. Telefoon met het verkeerde nummer werkt dus vol verwachting wanneer mijn "oude” telefoonnummer weer aangeschakeld wordt.

Hoor dit graag

Arie


Top! Ik heb het goede nummer aangevraagd voor je en zal, als dit verwerkt is, het oude nummer deactiveren. Eventuele extra kosten worden allemaal vergoed door mij! Ik hou je op de hoogte.


Krijg net bericht binnen dat er een extra telefoonummer is toegevoegd. De nota wordt met euro 2,50 verhoogd. Wat gaat er mis ?

Arie

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

 

 

De volgende diensten zijn toegevoegd

 

- Extra telefoonnummer

 

Ingangsdatum
U kunt uw nieuwe extra diensten binnen 15 minuten gebruiken.

 

 

 

Handleiding
Voor het installeren van uw telefoontoestellen is een stappenplan beschikbaar op kpn.com/handleidingen.

> Start met installeren

 

 

Extra diensten toegevoegd aan abonnement
Extra dienst(en) word(t)(en) direct aan het abonnement toegevoegd en er geldt geen wettelijke bedenktermijn. Extra diensten zijn aparte overeenkomsten bij uw abonnement waardoor de looptijd kan afwijken van de looptijd van uw abonnement. U kunt de extra dienst na de eerste maand op ieder moment opzeggen.

 

 

Overzicht totale kosten
Een overzicht van uw producten en totale kosten is bijgevoegd als bijlage.

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

 
 
 

Vandaar ook mijn opmerking dat, mochten er kosten in rekening gebracht worden, ik deze zal vergoeden. Ik ga er echter niet vanuit omdat ik de wijzigingen vrij snel achter elkaar doorgevoerd heb. Mocht je daar toch nog tegenaan lopen op de volgende factuur. Laat het hier dan vooral weten. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten? Het zou nu verder in orde moeten zijn. 


Vandaag de nota ontvangen. De kosten voor een extra telefoon zijn geschrapt. Dus dat is goed gekomen. Bedankt nogmaals. Echter activatiekosten ad Euro 25,- zijn wel weer opgevoerd. De switch van Telfort naar KPN was toch gratis ?

Daarnaast ben ik tegen extra kosten aangelopen. Omdat de Experia box v10a vergeleken met de v10 van Telfort maar 3 ethernet uitgangen heeft, moest een switch worden aangeschaft om de kpn super wifi zender te bedienen. Deze is door de monteur van KPN in de meterkast opgehangen naast de v10a. De andere in de slaapkamer. Ik mis dus nog 1 kpn super wifi zender voor de zolder. Hoe kom ik daaraan ?

Hoor graag van u. groetjes Arie


Heel fijn dat dat afgehandeld is! Voor wat betreft de activatiekosten: deze kloppen inderdaad. Er is geen actie waarbij deze komen te vervallen bij een overstap vanaf Telfort. Als, later dit jaar, de vaste abonnementen van Telfort overgezet worden naar KPN, zal dit wel gratis zijn. Deze klanten krijgen echter geen korting of gratis Super Wifi punten. Die heb jij natuurlijk wel gehad. De kosten worden ook gewoon op de bevestiging getoond, zie ik. Daar kan ik helaas niets aan veranderen 😞.

 

Ook voor wat betreft de switch en het derde Super Wifi punt, kan ik weinig voor je betekenen. Als je hier gebruik van wilt maken, kan je deze zelf aanschaffen. Overigens kan je deze super wifi punten ook draadloos gebruiken en deze hoef je dus niet per se bekabeld te laten.