Skip to main content

Wij zijn helaas overgestapt naar ziggo omdat er bij ons geen glasvezel is en voorlopig niet komt,en het internet is niet meer als 8mb

nu hebben wij alleen een ander nummer gekregen maar wij hebben wel nummerbehoud aangevraagd

Nu zegt ziggo dat zij dat niet kunnen regelen.

wie kan mij hier een antwoord op geven.

Gr Theo

Hallo @T.P , toen je je contract afsloot bij Ziggo, heb je dat toen wel gedaan inclusief nummerbehoud en heb je daar ook een bevestiging van gekregen?

Nummerbehoud dien je gelijk met afsluiten contract aan te geven, dan kan niet op een later tijdstip.

 


En volgens wie van de 2 of 3 betrokken partijen is het dan naderhand niet meer mogelijk denk je ?
Technisch is het zeker mogelijk, verder een kwestie van willen.


Heb ziggo gebeld en word geregeld,

kan dus gelukkig naderhand wel geregeld worden


Hi T.P., welkom op het forum. 

Fijn om te lezen dat Ziggo het alsnog heeft kunnen regelen. 

En volgens wie van de 2 of 3 betrokken partijen is het dan naderhand niet meer mogelijk denk je ?
Technisch is het zeker mogelijk, verder een kwestie van willen.

Dit klopt. Ik kan niet namens andere providers spreken maar dit is zeker mogelijk mits het snel wordt gemeld. 

Hoe kom je erbij dat het niet zou kunnen @JanD ? 


Hallo @Alex_P , toen ik mijn mobiele abo afsloot bij Telfort moest ik direct aangeven of ik van nummerbehoud gebruik wilde maken, later kon dat niet meer.

Nu ik dit zo schrijf realiseer ik me dat dat om mobiele abo's gaat en dat dat waarschijnlijk niet opgaat voor vast bellen.

Mocht dat laatste kloppen, dan sorry voor de verkeerde info.:persevere:


Nee, geen enkel probleem verder. Ik vraag het altijd even na als ik dit soort dingen zie voor het geval ik iets gemist heb. :) 

Het kan in beide gevallen wel wanneer dit snel wordt doorgegeven. Hoe langer je wacht hoe lager de kans is dat het nummer nog mee kan.Â