Skip to main content

Beste mensen, sinds de overstap van Tele2 naar KPN werkt de nummerweergave op vaste telefoon KPN Bordeaux 350 niet meer. Als deze telefoon wordt aangesloten bij kennissen werkt de nummermelder wel! Heb 2 telefoons op mijn adres. Het andere toestel geeft wel de nummerweergave. Telefoon is van de stroom af geweest en heeft nieuwe batterij. Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden? Alvast bedankt.

 

Het modem doet er niet toe. Dat werkt gewoon goed. Want de andere telefoon geeft het nummer wel.

Heb je de Bordeaux al eens een nacht eruit gehad en ook de back-up batterijen eruit?

Het antwoordapparaat werkt toch ook zonder nummerweergave?


Hoi, ik zit even aandachtig mee te lezen en voor de goede orde: Ons modem lijkt zijn werk te doen want met een ander toestel krijg je gewoon de nummerweergave te zien.

Uiteraard doen we ons best om hier dan verder bij te helpen maar dat is op basis van best effort.  De geleverde dienst werkt.  Ik sluit me dus volledig aan bij @PeterG .

 

Waarom je nu dit issue hebt? Ik kan het je niet zeggen.  Uiteraard hoop ik dat je er samen met de community uit gaat komen en anders vrees ik toch dat een nieuwe de oplossing gaat zijn. 

 


Reageer