Skip to main content

Na 5 jaar is er helaas niks verandert aan kpn, ik herken de problemen, 

De medewerkers zijn vriendelijke maar kunnen me na 10 telefoontjes nog steeds niet helpen met een nummerovername.

Ook hier zullen waarschijnlijk een klant verliezen.

admin: Topic afgesplitst 

Hoi @R norder, welkom op ons forum!
Dat klinkt niet goed!
Als je wilt werp ik er graag even een blik op!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@R norder ik heb niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels nog contact gehad met mijn collega's? Is er een oplossing in zicht?


Hallo Thomas,

Ik heb daarna nog 2 x maal gebeld met de kpn service.

Bij het laatste contact, deze maandag, werd gezegd dat kpn het verkeerde nummer probeerde te porteren. Er zou een 8 I.p.v. een 1 gebruikt zijn.

Ze zouden het weer proberen.

 

Ik krijg daarna alleen een mail dat mijn verzoek is gecanceld.

Verder heb ik nunog steeds geen telefoon.

Ik merkte wel dat de modem was gereset.

 

24 mei heb ik de nummerovername aangevraagd.

Ik denk niet meer dat kpn het gaat lukken om dit nummer nog terug te krijgen en ik steek me energie nu maar in het uitzoeken naar een andere provider en hoe ik  zoweing mogelijk last  zal hebben van de overstap door misschien een router te nemen die ook 4g ondersteund.

 

Ik had graag gezien dat je collega's net zoveel aandacht hadden besteed aan het oplossen van de nummer overname als jij dit doet.

Ze zijn vriendelijk, maar ik hoor nooit meer wat van hun terug.

Met vriendelijke groet,

Rudy Norder.

 

 


Bedankt voor je gegeven en toelichting @R norder, wat ontzettend balen dat het zo loopt zeg! Al helemaal met een zakelijk nummer!

Omdat het om een zakelijke aansluiting gaat kan ik je daar helaas niet goed mee helpen hier op dit forum.
Hiermee kun je het beste terecht op ons zakelijke forum of bij mijn collega's op 0800-0403


Hallo Thomas,

Ik heb geen zakelijke aansluiting, dus op 0800-0403

wordt ik niet geholpen.

 

Deze vrijdag zal ik een laatste poging doen.

Lukt het na het weekend dan nog steeds niet dan stap ik over naar een andere provider.

Mijn schade wordt dan te groot en ik heb geen andere keus.

Het zal geen beste reclame zijn voor KPN om op deze manier je nummer kwijt te raken.

 

Met vriendelijke groet,

Rudy Norder.

 


Oh sorry @R norder, daar had ik even niet goed gekeken! Mijn fout!

Ik zie inderdaad dat je een collega gesproken hebt op maandag maar kan zo snel niet precies zien wat er nu afgesproken is. Wel dat de order nu geannuleerd is.
Voor zover ik kan zien staat er nu geen wijzigingsorder in het systeem om het juiste nummer weer toe te voegen. 

Ik las wel in een van de vorige notities dat het nummer al wel weer bij ons moet zijn dus hoeft hij niet meer geporteerd te worden.
Om dit zo snel mogelijk (ik kan me voorstellen dat er wel enige haast bij is) geregeld te hebben is het wel echt handiger even te belllen (toch via 0800-0402 dan) of te chatten via www.kpn.com/service

Ik heb een duidelijke aantekening achtergelaten in je dossier met een link naar dit topic dus mijn collega moet dit terug kunnen lezen.