Skip to main content

Op 24-4 bij KPN husselpakket besteld . Op 2 juni werd aansluiting actief ,alles werkt behalve

de vaste telefoon . Na bezoek XL winkel blijkt dat nummerportatie niet is aangevraagd bij Delta.

Wel uitdrukkelijk door mij aangegeven dat KPN dit zou uitvoeren.

Toch zelf bij Delta nagevraagd op afgelopen vrijdag : geen aanvraag gekregen ! Delta zou 

eea.in werking zetten!

Wanneer wordt het vaste nummer aangesloten?

 

Hoi, slordige situatie.

Alleen een KPN moderator kan hier wat aan doen. Zou je voor hem/haar vast de meeste relevante gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan kan de mod direct aan de slag hiermee zodra je topic door de wachtrij is (ik zal het ook aanmelden voor priorisering, maar dat is verder ook aan hen).

Oh ja, handig is het betreffende tel.nr. met je Caiway klantnummer nog even op de regel Pers. Opm. te plaatsen.

Onderaan het formulier de ingevulde gegevens opslaan. Alles waar ‘privé’ bij staat is alleen te lezen door jouw en het moderatorteam.


@Pmk Welkom hier! Goed dat je aan de bel trekt, want als de nummerportering niet goed is doorgekomen, dan moeten we actie ondernemen. 
Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld, dat is top! Wat mij opvalt is het volgende. Op 2 juni ben je overgekomen naar ons (welkom :hugging:). Alle diensten werken naar behoren behalve het vaste telefoonnummer. 
Normaal gesproken, zodra de diensten van ons werken wordt de order afgerond en dat is bij jou niet aan de orde. De order staat nog open alsof je het modem niet hebt aangesloten. Dit heb je waarschijnlijk ook te horen gekregen in de winkel. Waarom is dit een probleem? Ik kan het vaste telefoonnummer pas toevoegen als de initiële order afgerond is. Ik ga allereerst de order voor je sluiten via een andere afdeling. Als dit gebeurd is neem ik aan dat het vaste telefoonnummer onze kant op komt. Zo niet, dan maak ik het (achteraf) voor je in orde. 
Kun je voor de zekerheid het vaste nummer toevoegen aan je  profiel


@Pmk Excuses ik moet mij hierin verbeteren. Ik heb de order eens van dichtbij bekeken en de reden dat de order nog openstaat is omdat wij wachten op een mogelijke porteerdatum van het vaste telefoonnummer van de latende provider. 
Delta hoeft alleen het nummer aan ons te geven en dan is het klaar. Tijdens de bestelling is het dus wel goed binnengekomen. 
Aangezien het aan ons is om dit op tijd te regelen heb ik een ticket voor je ingediend. Wij (providers) moeten elkaar achter de broek aanzitten, onze klanten niet! :blush:


De tijd vliegt!!
Het ticket is ingediend ,wat is het tijdframe om een bestaand telefoonnummer te kpppelen 

aan een nieuwe provider en vervolgens aan de klant ?


@Pmk Ik zie dat het ticket nog niet is opgekapt. Normaliter wordt een ticket binnen 3 werkdagen opgepakt. Maandag word je dus -als het goed is- gebeld.


Net is het vastenummer aangesloten. PeterG bedankt voor het prioritering,ook

moderator Lisa bedankt voor het indienen van een ticket.

 

“A watched pot never boils”


@Pmk Bedankt voor de terugkoppeling en de leuke quote! Fijn dat het is opgelost. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :blush:


Dat is goed nieuws :relaxed: . Bedankt dat je het nog meldt :relieved: .


Reageer