Skip to main content

Goedendag,

Sinds een aantal dagen werkt nummerweergave niet van de vaste lijn.

Hij geeft dan extern weer en ook geeft hij niets weer als we een nummer hebben gemist.

Al geprobeerd reset, telefoon helemaal van stroom, maar geen resultaat.

Enig idee wat het kan zijn of wat mogelijk is om nog te doen ?

Het betreft een S79 H met antwoord apparaat.

Dat is duidelijk inderdaad, de nummerweergave deed het niet door het toestel zelf. 

Ik heb de doorschakeling die je noemt ook bekeken, die stond zo te zien actief op het netwerk, niet specifiek op het toestel. Ik heb deze nu voor je uitgezet, als je nu naar jouw vaste nummer belt word je niet meer doorgeschakeld naar de mobiel :slight_smile:
Op onze website hebben we ook een pagina die meer informatie geeft over het doorschakelen, mocht je het in de toekomst weer aan of uit willen zetten: Doorschakelen vaste telefoon thuis aan- of uitzetten.


​

Jasper, Peter, super bedankt voor jullie hulp!:thumbsup_tone1:

Ik wist niet dat dit zo'n goede manier van oplossen was via het forum.

Fijne dag verder en als ik vragen hebt meld ik mij zeker weer!

​


Ook bij mij een hele pagina over vaste telefoon en de mogelijkheden.
Breedbeeldweetjes: Mogelijkheden met je telefoon thuis.

Nota Bene:

→ je kunt direct doorschakelen (*21 dus) alleen aan- en uitzetten met een aangesloten telefoon.

aanzetten kies *21*nummer# en druk op groene knop; na de riedel verbinding weer verbreken. Uitzetten kies #21#.

→ Je kunt doorschakelen bij bezet en niet opnemen en onbereikbaar (*61) zowel op een telefoon als via MijnKPN aan- en uitzetten. (je bent thuis onbereikbaar als de modem uit staat of er storing op de lijn is)

aanzetten kies *61*nummer# en druk op groene knop; na de riedel verbinding weer verbreken. Uitzetten kies #61#.

:telephone: Ik begrijp dat je nu de set van je schoonouders gebruikt én ontvangen nummers weer ziet?


Hoi Peter,

 

Bedankt voor de info, voor nu staat hij dus niet meer doorgeschakeld, dat houden we zo.

De telefoon van mijn schoonouders is retour we hebben nu dus even niets maar van plan er toch weer 1 te gaan aanschaffen deze week nog.

Dus dan moet het allemaal weer koek en ei zijn.

 

 


Let er wel op dat je dan een voor Nederland koopt! (bij bol.com even opletten i.i.g.) Anders werkt het (bij aansluiten op KPN) alsnog niet.


Bedankt voor de tip.

Gelijk doorgepakt en nagevraagd bij de verkopende partij.

Deze is het geworden en het is een nederlands toestel.

https://www.philips.nl/c-p/D4751B_01/draadloze-telefoon-met-antwoordapparaat


Strak. Lijkt wel Jan des Bouvrie maar dan zwart.

Zelf was ik voor deze gegaan ben Gigaset-fan. Met 2 handsets (zoveel handiger dan 1). En ook Ant.app.

Nog iets minder duur dan die Philips met 1 handset.

Maar ja, aangezien ik sinds 2013 de vaste eigenlijk niet meer gebruik zou er een heel oudje op komen als de huidige Gigaset stuk zou gaan.


Strak  ja dat dachten wij ook.

Model ben ik niet de enige die daar over gaat en de Philips is favoriet…

Ik laat nog even weten als alles draait!


Nou het werkt weer allemaal en het is de Phillips geworden, bedankt voor de hulp.


Fijn dat je het nog even laat weten. :relaxed:(onnodige modemomruil bespaart)


Dat is fijn om te lezen inderdaad @Multi media, fijn dat het nu weer werkt met het nieuwe toestel :slight_smile:
Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden, we denken graag met je mee.