Skip to main content
Antwoord

Omzetten van analoog naar digitaal

• April 5, 2020
  • 4 reacties
  • 1050 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn zus heeft sinds vrijdag 3 april een Alles-in-een abonnement.

Zij kan nu niet bellen omdat zij een analoog telefoonnummer had.

Ik heb inmiddels vernomen dat de wachttijd van het omzetten van analoog naar digitaal maar liefst 2 dagen is.

Graag wil ik weten of dit normaal is.

Graag wil ik ook van U weten wanneer mijn zus weer kan bellen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

Beste antwoord door Bart van KPN

Het kan inderdaad tot 5 werkdagen duren soms. De portering kan deze tijd soms nodig zijn, maar is vaak maar 2 dagen. Had verteld moeten worden. Om deze reden is er ook geen vergoeding mogelijk. Het moet technisch in orde gemaakt worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• April 5, 2020

Hallo @Jos Parlevliet , als je zuster de telefoon aansluit op het modem op de Phone1 of Tel1-aansluiting en ze reset de modem eens, dus niet alleen aan-uit zetten krijgt ze dan wèl een kiestoon?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 7, 2020

Hoi @Jos Parlevliet

Dat klopt inderdaad. Inmiddels zijn we 2 dagen verder, heeft je zus weer telefoon?

Forum|alt.badge.img

Hallo Bart,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Van mijn zus heb ik begrepen dat zij pas vandaag (woensdag 8 april) wordt aangesloten.

Dit betekent dat zij maar liefst VIJF DAGEN zonder telefoon heeft gezeten.

Ik heb hierover nog 2 vragen:

1. Is het normaal dat er bij het omzetten van een abonnement je 5 dagen zonder telefoon kan zitten?

2. Heeft mijn zus eventueel recht op een vergoeding?

Graag hoor ik van U.

Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2020

Het kan inderdaad tot 5 werkdagen duren soms. De portering kan deze tijd soms nodig zijn, maar is vaak maar 2 dagen. Had verteld moeten worden. Om deze reden is er ook geen vergoeding mogelijk. Het moet technisch in orde gemaakt worden.