Skip to main content

Het lukt mij niet om het via mijn kpn uit te zetten, terwijl ik vanaf wil.

Graag zsm regelen.

 

Jammer d at kpn wel de mogelijkheid bied om het aan te zetten, maar niet om het uit te kunnen schakelen.

Hoi @Senior59

Ik help je graag verder. Wil je enkel BelOnbeperkt uitzetten, of wil je dat ook je vaste nummer geheel komt te vervallen? Kun je je gegevens (adres, naam en geboortedatum) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je ook de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan handel ik het verder af. 


Hallo Heine,

 

ik heb de gevraagde gegevens ingevuld, en ik wil alleen het onbeperkt bellen uitschakelen, het nummer gewoon blijven behouden.

 

Graag dit afhandelen zoals je aanbied.

 

Mijn dank daarvoor.

 

Gr, John van den Bosch

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt, ik heb de BelOnbeperkt Altijd bundel voor je uitgezet. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Mochten er nog vragen over zijn, stel die gerust. 


Bedankt Heine.

 

Het zou prettig zijn als klanten van KPN dat zelf zouden kunnen regelen, nietwaar?

 

Greetz, John.


Eens, en in 99% van de gevallen kan dat ook. Echter door een technisch probleem ontbreekt deze mogelijkheid bij sommige klanten/abonnementen momenteel. Er wordt aan gewerkt om dat op te lossen. 


Nogmaals bedankt voor de oplossing. Toppie geregeld.


Graag gedaan! Mocht er in de toekomst eens iets zijn, dan zien we je graag terug op het Forum. :slight_smile:


Reageer