Skip to main content

ik kan onbeperkt bellen niet uitzetten

Ā 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @bertpfaff. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om Onbeperkt bellen uit te zetten. Wil je onbeperkt bellen verwijderen van een vaste telefoonnummer of een mobiel nummer?Ā Kun je ook alvast je gegevens achterlatenĀ in je profiel?Ā 


Dit is geplaatst onder ā€œPrepaid". DƔƔr zal het zeker geen betrekking op hebben lijkt mij.

Alleen 'vastā€™ heeft Belonbeperkt als optie.


Dit is geplaatst onder ā€œPrepaid". DƔƔr zal het zeker geen betrekking op hebben lijkt mij.

Alleen 'vastā€™ heeft Belonbeperkt als optie.

Dat lijkt mij ook. Ik hoop dat @bertpfaffĀ zijn vraag verder kan toelichten, dan kan ik het verder voor hem uitzoeken.Ā 


Gaat om mijn telefoonnummer via mijn internet modem.


Het vaste nummer thuis. in mijn abonnement optie bel onbeperkt altijd. kan deze neit uitzetten. gebruik de telefoon nog zelden.


Tja, foutje in MijnKPN. Erg storend.

A.d.h.v. je opgegeven gegevens zalĀ @VikashĀ  Belonbeperkt vast voor je uitzetten.


Dat zou erg fijn zijn!!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om deze wijziging door te voeren ivanwege een foutje n MijnKPN. Hier wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk te verhelpen.Ā Ik heb daarom Bel Onbeperkt Altijd voor jou verwijderd uit jouw abonnement.