Skip to main content

Hallo,

ik weet dat dit forum bericht al 2 jaar oud is, maar ik ervaar precies hetzelfde probleem op dit moment en word vanuit beide kanten (kpn en ziggo) niet goed geholpen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Ik hoop dat ik via deze weg wel de ondersteuning krijg die nodig is

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

@KpnG 

Ziggo moet het routeringsvinkje, waarbij hun centrale aangeeft dat het nummer bij hen zit en het systeem dus daarbuiten niet 'zoekt’, uitzetten. De fout zit niet bij KPN (maar mogelijk kunnen die Ziggo er wel op attenderen).


Je bent zeker overgestapt met vaste telefonie van Ziggo naar KPN?


Hi @KpnG, welkom op het forum. 

Ik kan dit inderdaad ook voor je oppakken, dan regelen wij het intern met Ziggo. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook een voorbeeldnummer van Ziggo willen invullen dat jou niet kan bereiken? 

Ik hoor graag van je. 


Hi @KpnG, welkom op het forum. 

Ik kan dit inderdaad ook voor je oppakken, dan regelen wij het intern met Ziggo. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook een voorbeeldnummer van Ziggo willen invullen dat jou niet kan bereiken? 

Ik hoor graag van je. 

Dankjewel Alex, ik heb mijn profiel verder aangevuld. Ik hoor graag van je


@KpnG

Ziggo moet het routeringsvinkje, waarbij hun centrale aangeeft dat het nummer bij hen zit en het systeem dus daarbuiten niet 'zoekt’, uitzetten. De fout zit niet bij KPN (maar mogelijk kunnen die Ziggo er wel op attenderen).

Dankjewel PeterG


Je bent zeker overgestapt met vaste telefonie van Ziggo naar KPN?

Inderdaad wjb


Dankjewel, je bent nog wel 1 ding vergeten. 

Zou je ook een voorbeeldnummer van Ziggo willen invullen dat jou niet kan bereiken? 

 

Zou je dit ook nog willen toevoegen ergens aan je profiel


Dankjewel, je bent nog wel 1 ding vergeten. 

Zou je ook een voorbeeldnummer van Ziggo willen invullen dat jou niet kan bereiken? 

 

Zou je dit ook nog willen toevoegen ergens aan je profiel

Ik heb deze toegevoegd bij de opmerking. 


Gelukkig kunnen die mensen je wel nog bellen met hun mobiel.

Wie gebruikt er nou nog een vaste om “uit” te bellen met die ruime belbundels in mobiele abonnementen??


Wie gebruikt er nou nog een vaste om “uit” te bellen met die ruime belbundels in mobiele abonnementen??

Je wil niet weten hoe hoog het percentage prepaid telefoons is.

Er zijn dus nog best veel mensen die de vaste telefoon gebruiken om te bellen.


Ik laat af en toe nog een postduif los om wjb te taggen als ik hulp nodig heb, ieder zijn ding. :wink:

Ik heb deze toegevoegd bij de opmerking. 

Top, ik heb onze technische mensen aangestuurd. Ik verwacht dat dit vrij snel wordt opgelost, in ieder geval binnen enkele dagen. 


Off topic:

Ik laat af en toe nog een postduif los om wjb te taggen als ik hulp nodig heb, ieder zijn ding. :wink: 

Nu snap ik waarom zo het soms zo lang duurt voordat topics op jouw "worklist" er zo lang over doen om tot een oplossing te komen. :wink:

Een postduif ... pfff ... werkelijk ... anno 2020? :yum:


Off topic:

Ik laat af en toe nog een postduif los om wjb te taggen als ik hulp nodig heb, ieder zijn ding. :wink: 

Nu snap ik waarom zo het soms zo lang duurt voordat topics op jouw "worklist" er zo lang over doen om tot een oplossing te komen. :wink:

Een postduif ... pfff ... werkelijk ... anno 2020? :yum:

Niet waar ik naartoe wilde met mijn reactie, maar ok. :disappointed_relieved::sweat_smile:


Ik laat af en toe nog een postduif los om wjb te taggen als ik hulp nodig heb, ieder zijn ding. :wink:

Ik heb deze toegevoegd bij de opmerking. 

Top, ik heb onze technische mensen aangestuurd. Ik verwacht dat vrij snel wordt opgelost, in ieder geval binnen enkele dagen. 

Dat is erg fijn! Alvast bedankt voor je hulp Alex_P


Ik heb ook een bericht gekregen dat alles nu zou moeten werken, zou je dit willen testen?


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.