Skip to main content

Mijn vaste telefoon staat permanent doorgeschakeld naar mobiel. Als ik gebeld wordt op 'vast' gaat mobiel vaak 1 of 2 keer over maar dan houdt het op. Oplossing?

Hoi @Frans080, waar loop je precies tegenaan? Is het niet de bedoeling dat je huistelefoon doorschakelt of is het probleem dat je mobiele telefoon niet vaker overgaat?
Op deze pagina kun je vinden hoe je de doorschakelinstellingen op de huistelefoon aanpast.

Als het om het tweede gaat, kun je jezelf eens proberen te bellen vanaf een ander toestel? Gaat hij dan wel vaker over?


Doorschakeling is bewust en permanent. Werkt vaak wèl, dus procedure goed gevolgd.

Maar in een hinderlijk aantal gevallen gaat de bel maar een of twee keer over en dan houdt het op, òf de opbeller hoort ‘in gesprek’ terwijl dat zeker niet zo is.

Toevallig heb ik recent mijn mobiele telefoon vervangen, maar dat verandert niets aan het probleem.

 


Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Excuus. Kwam er niet van om te reageren.

Momenteel lijkt het goed te werken. Mocht het probleem terugkomen, dan kom ik ook terug.

Dank voor nu!