Skip to main content

Ik ben net gebeld door ene Jowie, 010-2689786 die 2x vroeg of ik klachten had of problemen met het internet, Ik vertrouwde het een en ander niet, hij wilde mij een goedkoper internet abonnement aansmeren, heb gezegd dat ik geen interesse had en de telefoon neergegooid en dat nummer geblokkeerd.

Is dit bekend bij KPN dat deze meneer bij KPN werkt?

*edit: afgesplitst

Is dit bekend bij KPN dat deze meneer bij KPN werkt?

Ik denk het niet.  Zal hooguit een medewerker zijn bij een call-center wat KPN inhuurt. Daar zijn er een aantal van, waarvan de medewerkers vervelende opdringerige praktijken erop nahouden.

Komen geregeld van dit soort berichten voorbij.


Als dat het geval zou zijn snap ik niet dat KPN zulk soort mensen of zo´n firma inhuurt, hij leek mij ernstig onder invloed van verdovende middelen, was dronken of lag nog op bed, hij klonk m.i. heel suf, niet iets voor iemand die telefonische klanten aan het werven is.

Maar nog bedankt voor uw bericht.

 

m vr gr WBdT


Als dat het geval zou zijn snap ik niet dat KPN zulk soort mensen of zo´n firma inhuurt,

Dat hoef je ook niet te snappen.
Maar je snapt hopelijk toch wel dat het nummer 010-2689786 in ieder geval niet van KPN is?
(Dat kun je namelijk opzoeken).

Dus je eerste vraag of zo iemand bij KPN werkt, is niet erg waarschijnlijk.

Er zijn wel call centers bekend die namens KPN een aanbieding doen, met vervelende opdringerige verkoop praktijken. Daar zijn genoeg berichten over te vinden.

Daarnaast nog allerlei ongure types die proberen je geld afhandig te maken.

Aan jezelf de keus onder welke groep zo iemand zou kunnen vallen met wie je contact hebt.

Als degene klinkt of die gedronken heeft, drugs heeft gebruikt, of wat al dies meer zij.
Moet er bij jezelf dan toch een lichtje gaan branden wat voor iemand je aan de lijn heb hangen?

Vergelijkbaar met:  https://www.youtube.com/watch?v=dUdh2Mv8Ee0  “Ja, zo simpel is het”