Skip to main content

Het online formulier om op te zeggen werkt niet.

ik krijg de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel de gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

wanneer is dit opgelost?

 

telefonisch opzeggen kost met teveel tijd.

al een paar keer geprobeerd, en steeds wachttijden van 15 minuten.

Hallo @imans314 , wat wil je precies opzeggen en waarom?

Dat vraagt het formulier namelijk.

 


vaste telefoon omdat de kosten te hoog zijn.

ik heb alles ingevuld en krijg ook geen foutmelding

 


Hallo @imans314 is dat de ‘ouderwetse’ PSTN vaste telefoon of de vaste telefoon die je op het modem aansluit? want die laatste kost ‘slechts’ €2 per maand.

 


de ouderwetse telefoon, en dat kost nu 30 euro per maand.

da’s een tikkie veel.


@JanD , dat doet toch allemaal niets ter zake? @imans314 wil opzeggen en het formulier werkt niet. 

Waarom men wil opzeggen is een prive kwestie waarover geen verantwoording hoeft worden afgelegd aan andere forum leden....

 

@imans314 Helaas werkt telefonisch opzeggen nog altijd het beste. 

 

Hopelijk meldt zich een KPN moderator die het euvel kan melden bij de verantwoordelijke afdeling.


@JanD , dat doet toch allemaal niets ter zake? @imans314 wil opzeggen en het formulier werkt niet. 

Waarom men wil opzeggen is een prive kwestie waarover geen verantwoording hoeft worden afgelegd aan andere forum leden....

 

@imans314 Helaas werkt telefonisch opzeggen nog altijd het beste. 

 

Hopelijk meldt zich een KPN moderator die het euvel kan melden bij de verantwoordelijke afdeling.

@Hsd @imans314 

Een moderator kan de opzegging niet verwerken. Dat doet de klantenservice. 

Dat formulier op de website is overigens als het werkt ook niet ideaal. Als dat formulier werkt, dan maak je alleen een terugbelafspraak. En dan is er nog steeds niet meteen opgezegd. 

 

Dus : Toch zelf bellen of chatten 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

*Admin: markering beste antwoord


Dat werkt een stuk sneller, ik word nu al geholpen. :-)


@Noordzee Een moderator kan inderdaad een opzegging niet verwerken, maar hij/zij kan wel melding maken van het feit dat het opzegformulier niet werkt. En dat was de oorspronkelijke vraag. :grinning:


Eens @Hsd . :thumbsup_tone3: De moderator van dienst gaat hier ongetwijfeld nog op terugkomen. 

 

@imans314 

Fijn dat je nu (via de chat?) meteen wordt geholpen.  

 

 


@JanD , dat doet toch allemaal niets ter zake? @imans314 wil opzeggen en het formulier werkt niet. 

Waarom men wil opzeggen is een prive kwestie waarover geen verantwoording hoeft worden afgelegd aan andere forum leden....

 

@imans314 Helaas werkt telefonisch opzeggen nog altijd het beste. 

 

Hopelijk meldt zich een KPN moderator die het euvel kan melden bij de verantwoordelijke afdeling.

Hallo @Hsd , ik hoef het ook niet te weten, maar ik ben even bij het formulier wezen kijken en geef slechts weer wat het formulier vraagt en tot zover kon ik zonder problemen komen.


Een hele goedemorgen @imans314! Bedankt voor je melding en goed om te lezen dat je het abonnement alsnog hebt kunnen opzeggen via onze chat! 

Ik denk dat er een tijdelijke storing was met het formulier: als ik nu het formulier invul, kom ik de foutmelding nu niet tegen. Ik heb je melding wel intern doorgegeven: dan kan het in de gaten gehouden worden. 
 

@JanD , dat doet toch allemaal niets ter zake? @imans314 wil opzeggen en het formulier werkt niet. 

Waarom men wil opzeggen is een prive kwestie waarover geen verantwoording hoeft worden afgelegd aan andere forum leden....

Klopt hoor, antwoord geven op de vraag is ook helemaal niet verplicht: staat de TS helemaal vrij in. Maar de tip van JanD vind ik wel een goede en misschien één om te overwegen :point_down_tone4::

Hallo @imans314 is dat de ‘ouderwetse’ PSTN vaste telefoon of de vaste telefoon die je op het modem aansluit? want die laatste kost ‘slechts’ €2 per maand.