Skip to main content

Op de maandelijkse nota worden drie extra nummers in rekening gebracht.

Waarschijnlijk van oudsher.

Wil deze nummers laten vervallen maar kan nergens een mogelijk vinden in mijnKPN

Welkom op ons forum @BigBean1948 en goed dat je even aan de bel trekt!

Ik wil eens kijken wat ik voor je kan doen. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Je mag wel bij persoonlijke opmerkingen de telefoonnummers plaatsen welke verwijderd kunnen worden. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?
Heb je liever telefonisch contact, ook geen probleem, dan kun je bellen met ons gratis nummer op 0800-0402.


forumprofiel is aangemaakt.

Admin: nummers uit privacy oogpunt verplaatst naar (prive) profiel

 


@BigBean1948 Kan het zijn dat het hier een oud-ISDN abonnement betreft? 
In dat geval is er mogelijk iets misgegaan bij omzetting of beëindiging van het abonnement bij de uitfasering van ISDN op het kopernetwerk.


Neem aan dat het destijds een ISDN abonnement betrof. Vraag blijft hoe de 3 extra nummers kunnen vervallen

 


@BigBean1948 zou je misschien in je profiel nog kunnen controleren of je er de juiste postcode en huisnummer hebt bijgezet? Het gaat om de adresgegeven waar het abonnement op staat.

In afwachting van je reactie!


M.i. is een en ander correct ingevuld. 

Betreft : Admin: verwijderd uit privacy oogpunt


Goedemorgen!

Ik heb inmiddels 2 van de 3 nummers weten te verwijderen. Later vandaag ga ik het 3e nummer verwijderen. Ik hou je op de hoogte! 


En het 3e nummer is ook verwijderd. Als er verder nog iets is wat ik voor je kan doen verneem ik dat graag en anders wens ik je alvast een heel fijn weekend toe!