Skip to main content
Antwoord

Ontbrekende info en facturen voor vast bellen in MijnKPN

• February 4, 2025
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

In MijnKPN vind ik wel de facturen van mijn Internetaansluiting, maar (al jaren) niet van mijn vaste telefoonaansluiting. Hoe kan dat, wat kan ik hieraan doen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Jacobus51, dat klinkt inderdaad alsof je het met het samenvoegen kunt besparen. En het telefoonnummer en het verbruik komen dan op dezelfde factuur te staan als het internetabonnement, zodat je die ook direct in MijnKPN ziet staan. Is het gelukt om dat aan te vragen? Je kunt hiervoor ook een terugbelafspraak maken, dan kan je het met iemand bespreken op een moment waarvan je weet dat het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• February 4, 2025

Wat betaal je voor de telefoon? Heb jij zo'n heel duur 2 maandelijks abonnement? 

Zit jou telefoon aangesloten op de Experiabox of KPN Box? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2025

Heb je nog een Belbasis of Belvrij …. abonnement? Zit er een PSTN / DSL splitter vóór je modem waarbij de telefoon op de PSTN aansluiting zit?

Die PSTN abonnementen kunnen niet gekoppeld worden in MijnKPN. Maar je zou wel twee maandelijks de factuur via e-mail moeten krijgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Ja klopt. Ik betaal EUR 103, 62 per 2 maanden voor vast bellen.

Internet van KPN gaat via de Experiabox V10. Vast bellen gaat voor zover ik het weet/snap gewoon via de telefoonlijn die al ruim 30 jaar voor de telefoonaansluiting zorgt.

• February 4, 2025

Dan kan je het best KPN bellen en je antieke veel te dure telefoon abonnement samen laten voegen bij je internet abonnement. Dat is veel goedkoper. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2025

Een telefoonabo via de V10 (internet) kost slechts €2,50 per maand ​@Jacobus51 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Dank voor de snelle reacties. Ik ga morgen met KPN bellen (0800-0402) voor samenvoeging van de abonnementen en/of verdere uitleg.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 4, 2025

EUR 103, 62 per 2 maanden

Poeh…. Dan heb je Belvrij Altijd. Daarmee kun je wel nog binnen NL en naar 83 landen wereldwijd zonder extra gesprekskosten bellen.

Als je het nummer nu overhevelt naar je internet abonnement dan wordt vast bellen € 2 per maand exclusief gesprekskosten. Deze zijn NL 15,5 cent per gesprek + 15,5 cent per minuut; EU overig 23 cent per minuut. Je kunt er Belonbeperkt NL bij nemen. Of Belonbeperkt NL+EU. Maar dus geen landen buiten de EU meer.

Waarschijnlijk moet je ook het internet abonnement vernieuwen, omdat bij héél oude vaak geen vaste telefoon toegevoegd kan worden.

Huidige mogelijkheden

internet 100 Mb/s (of bij DSL tot 100): 42,50

Vaste telefoon erbij 2 euro, exclusief gesprekskosten

Gesprekskosten afkopen
Belonbeperkt NL € 9,99
Belonbeperkt NL+EU € 14,99

(alle genoemde prijzen zijn per maand ​​​​​​)

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Welkom op de community ​@Jacobus51, dat klinkt inderdaad alsof je het met het samenvoegen kunt besparen. En het telefoonnummer en het verbruik komen dan op dezelfde factuur te staan als het internetabonnement, zodat je die ook direct in MijnKPN ziet staan. Is het gelukt om dat aan te vragen? Je kunt hiervoor ook een terugbelafspraak maken, dan kan je het met iemand bespreken op een moment waarvan je weet dat het jou uitkomt.