Skip to main content
Kpn heeft ten onrechte geld afgeschreven van mijn rekening voor vaste telefonie terwijl ik geen vaste telefonie heb. Lang geleden had ik internet van Kpn en nu gebruiken ze die machtiging voor iets wat ik niet heb. Wie herkent dit probleem?
Absurd toch?
Heb je nog wel een ander abonnement bij KPN?

Hoe weet je dat die kosten voor vaste telefonie in rekening worden gebracht?

Welk bedrag is in rekening gebracht?

Heb je ook een factuur ontvangen?
Nee, ik heb geen ander abonnement. In totaal is 3x een bedrag rond de 70 euro afgeschreven, alleen de laatste kon ik terughalen voor de eerste 2 is de termijn verstreken. Ik heb geen factuur ontvangen maar op het bankafschrift staat KPN-Telefonie.

Het is allemaal best lastig dat ik nu op zo'n negatieve manier door KPN aan het werk wordt gesteld om een en ander recht te zetten dat door KPN foutief en naar ik aanneem abusievelijk is veroorzaakt.
Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om hier in te duiken.
Ja dat hoop ik ook. Omdat ik voor een vroeger abonnement, alleen internet, een machtiging heb verleend aan KPN heeft de bank correct gehandeld en is het nu een zaak tussen KPN en mij. Ik had natuurlijk meteen na het vroegere abonnement de machtiging moeten intrekken of blokkeren maar ja, wie verwacht nou zoiets van KPN?
Hoi Ferry, welkom op ons forum.



Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling. Het lijkt er haast op dat er geld van je rekeningnummer wordt afgeschreven voor een abonnement van een andere klant. Ik zoek dit graag voor je uit.



Ik heb je een privébericht gestuurd.
Gedaan, Gmail is onderweg met als onderwerp tav Alex. Ik heb alleen de gegevens gestuurd, het verhaal is nu wel bekend neem ik aan.
Heb hem, en ook erop gereageerd.
Ah, fijn ik heb het gevonden en aan je verzoek voldaan.
Dankjewel Ferry. Elkaar zojuist gesproken en alles hoort nu goed te staan.
Ja dank je Alex. Het heeft me wat inspanning gekost maar ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen met de gegevens van de juiste klant. Best wel lastig geweest dat kpn geld van de verkeerde rekening afgeschreven heeft. Ik ga er van uit dat jullie nu ook kunnen voorkomen dat dergelijke fouten niet opnieuw kunnen worden gemaakt.

Bedankt voor je telefoontje dat maakt toch veel goed 🙂