Skip to main content

Louise.

Waarom wordt er op mijn telefoon rekening niet meer vermeld naar welk vast nummer ik heb gebeld?

het betreft factuurkenmerk 11155555950 dd. 17 juli 2020 en

                               “             11158038525 dd. 17 aug,2020 .

Graag wil ik weten naar welk nummer ik gebeld heb want ik bel nooit met mijn vaste telefoon maar altijd met mijn mobiele.

Ik kijk uit naar uw antwoord.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @37-30-12 , bij Telfort is het zo dat de gebelde nummers niet meer op de factuur staan maar wèl in MijnTelfort.

Kan het zo zijn, dat als je in MijnKPN de factuur opvraagt je online de gebelde nummers kunt zien over dat factuurtijdvak?

Dat zou ik even nagaan.

Succes.

 


Hoi @37-30-12 en welkom op het forum! Ik kijk graag met je mee naar of ik kan achterhalen waar naar gebeld is. De facturen vielen hoger uit dan verwacht begrijp ik en de nummers waarnaar gebeld is geven hier geen uitsluitsel over? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Het IBAN kun je bijvoorbeeld in het veld Persoonlijke opmerkingen noteren. Die is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Ik heb geen reactie gezien en niks in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat het antwoord inmiddels gevonden is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer