Skip to main content

Ik probeer de vaste telefonie via “Mijn KPN” op te zeggen maar dat gaat niet. Via de helpdesk krijg ik te horen dat ik moet wachten tot na 1 februari vanwege een aanvraag voor de verhoging van de internetsnelheid. ????? Wat is het probleem? Deze wijziging kan toch gewoon worden doorgevoerd. Lijkt me stug dat KPN niet vooruit kan plannen. Daarbij vind ik dat het niet klopt met wat er gesteld wordt dat je zelf te allen tijde je abonnement kunt aanpassen. NB Ik zit niet meer aan een contract-tijd vast dus dat kan het ook niet zijn.

 

Hallo @Teluy ,

Ik snap wat je schrijft en je hebt natuurlijk ook gelijk. 
 

Maar helaas werken de systemen bij KPN niet mee, daar kunnen de medewerkers van de klantenservice ook niets aan doen. Slecht verhaal misschien, maar het is niet anders. 
 

Over vijf dagen is het al 1 februari, dus dan kun je de wijziging alsnog uitvoeren. Vast bellen kost maar zo’n twee euro per maand, dus de schade in die vijf dagen is beperkt. 
 

Bel dus komende dinsdag weer naar 0800-0402 of regel het zelf via Mijn KPN. 


Beste @Teluy, welkom! Ik sluit mijn volledig aan bij Noordzee. Ik snap je helemaal, echter is ons systeem ingericht op één wijzigingsorder tegelijk. Dus zodra jouw snelheidsverhoging is verwerkt, kan je vast bellen opzeggen.