Skip to main content

Goedenavond,

In februari heb ik mijn Thuisbellen en internet abonnement opgezegd. (2 aparte abonnementen).

Met de mevrouw de hele procedure doorgelopen, akkoord gegeven op de vragen.

Nu is mijn internet abonnement opgezegd, maar thuis bellen niet. Kreeg een nieuw factuur voor de aankomende periode.

 

Heb 2x contact opgenomen, eerst via 0800-0402 om mijn thuis bellen abonnement op te zeggen, de persoon kon mijn abonnement vinden, maar niet opzeggen. 

Factuuradres wijkt af van het aansluitadres, dus kreeg het advies om zakelijk 0800-0403 te bellen, man druk aan het zoeken en werd in de wacht gezet, maar na 10min. werd de verbinding verbroken.

Nogmaals geprobeerd maar zonder succes.

 

Kan iemand van KPN hier op het forum mij helpen om het abonnement succesvol op te zeggen?

 

Gr. Nico

Hoi Nico, welkom terug! Ik wou dat ik je hier kon helpen. Maar, het opzeggen van een analoog telefonie abonnement kan alleen telefonisch via 0800-0402 (0800-0403 als het inderdaad zakelijk is). Geef daarbij dan expliciet aan dat het om analoge telefonie gaat (PSTN). Dan kun je worden doorverbonden met de collega's die daarvoor in de juiste systemen kunnen.

 


Goedenavond,
Contact gehad met uw collega. Als het goed is moet het allemaal gelukt zijn.

 

Gr. Nico


Zorg in ieder geval voor een bevestiging per mail of post. Per mail zou deze er binnen enkele uren moeten zijn.