Skip to main content

hallo,

 

Mijn schoonmoeder heeft een bel/vrij Altijd abonnement wat ze nu alleen nog gebruikt voor bellen. Vroeger ook voor het alarm. Het kost 102 euro per 2 maanden. Hoe kan dat omgezet worden?

Het abonnement is oud en kan daarom niet via Mijn KPN aangepast worden.

 

Mvgrt. H.

Heeft ze ook internet van kpn?

Zo ja wil je dan 1 of 2 nummers?


nee geen internet en ze wil het huidige nummer houden

 


Waarnaar wil je het eigenlijk overzetten dan?


een voordeliger abonnement?


PSTN is gewoon heel erg duur...Daar is geen voordeliger abonnement voor.Het goedkoopste zou dan het kpn ´alles in 1´ abonnement zijn.Ik neem aan dat je moeder digitenne of kabel tv (ziggo) heeft?


Ok, ik snap het. dankje.

 

grt

 


Als je flink goedkoper uit wilt zijn, koop dan een toestel met simkaart en sluit gewoon een mobiel abonnement af met onbeperkt bellen voor 15 euro per maand of zo. 

Een toestel met simkaart hoeft geen mobiele telefoon te zijn. Er zijn ook bureau telefoons met simkaart. Of dect toestelen met simkaart. Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.bol.com/nl/nl/p/fysic-fm-2950-gsm-bureautelefoon-werkt-via-sim-kaart-en-behoeft-geen-vaste-aansluiting-zwart/9200000092414468/?bltgh=m0mVnziYhQ2vkEBKuydDOA.2_9.10.ProductPageUrl

Je krijgt wel een 06 nummer. Daar is niets aan te doen.


Hoi @Forum.T, welkom bij ons op het forum. Goed dat je jouw schoonmoeder hierbij helpt. Een abonnement wijzigen kan altijd een puzzel zijn om te kijken wat het gunstigste is. Martijn en Nick hebben al een aantal opties gegeven zo te zien, beide kunnen goedkoper uitpakken voor haar. Bij de optie die Martijn noemde zal ze haar vaste nummer ook kunnen behouden, het klinkt alsof dat het beste bij haar wens zou kunnen aansluiten. Als ze geen tv kijkt hoeft dat er niet bij, of als ze dat nu via een ander kijkt en wil blijven gebruiken kan dat mogelijk ook.