Ik kom er vandaag achter dat ik wel heel veel geld aan de KPN doneer: Ik heb een heel oud alles-in-1 abonnement waarvoor ik €73,85 per maand betaal (TV, Internet en vaste telefoon). Nu keek ik eens in een factuur en de belkosten waren behoorlijk hoog: €45 per maand gemiddeld. Dus per maand ben ik ongeveer €120 euro kwijt aan een basis internet abonnement, interactieve HD televisie zonder extra kanalenpakket en een vaste telefoon.
Als ik naar een nieuw abonnement (KPN Hussel) over ga zou ik voor TV, Internet en vaste telefoon €42,50 + 2,00 voor de vaste lijn + 10 voor de interactieve TV betalen = €54,50. De belkosten kan ik voor een tientje afkopen dan kom ik op €64,50
Toegegeven dat in mijn oude pakket opnemen zit (was toen standaard en betaalde ik niets voor en spotify premium, maar als ik dat los koop ben ik nog steeds voordeliger uit)
Jammer dat ik dit soort zaken zelf uit moet zoeken omdat de KPN mij anders doodleuk bijna het dubbele per maand laat betalen omdat ik al zo lang klant ben bij ze.