Skip to main content
Antwoord

oude STAP 58 (?) kast hangt in de weg

• March 10, 2021
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Goedenavond,

wij willen onze garage isoleren en opknappen. Nu hangt daar een oude PTT kast in (enkelsteens muur). Deze kast steekt behoorlijk uit binnenĀ in de garage. Vreemd genoeg kan ik hem in de garage gewoon openen en zie ik allerlei telefoonlijnen met huisnummers etc. Ik wil graag van de kast af, want ik wil mijn garage opknappen en binnen effectief gebruiken. Tevens, voel ik mij nu verantwoordelijk voor de kast, stel je voor dat er brand uitbreekt of er valt iets tegenaan? deze foto is van buitenaf genomen. Betreft een koopwoning en ik zie hierover niets in de koopakte staan.

Ā 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @Marjo73, bedankt voor jouw bericht!Ā 

Dat is wel een hele oude kast…. Ik zie het ook echt zo helemaal voor mij @Noordzee!Ā :grinning:Ā Je verzoek, foto en contact telefoonnummer (ingevuld in jouw forum profiel) heb ik doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zij zullen contact opnemen over de verdere afhandeling. Laat je hier weten hoe dat gegaan is? Zijn we wel nieuwsgierig naar!Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2021

HalloĀ @Marjo73Ā ,

Vreemd genoeg kan ik hem in de garage gewoon openen en zie ik allerlei telefoonlijnen met huisnummers etc.Ā 

Ā 

Heb je al een nieuwe baan overwogen? :joy: :Ā 

Ā 

Ā 

(Sorry, ik kon het niet laten, een moderator komt jou verder helpen….)Ā 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 14, 2021

Hi @Marjo73, bedankt voor jouw bericht!Ā 

Dat is wel een hele oude kast…. Ik zie het ook echt zo helemaal voor mij @Noordzee!Ā :grinning:Ā Je verzoek, foto en contact telefoonnummer (ingevuld in jouw forum profiel) heb ik doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zij zullen contact opnemen over de verdere afhandeling. Laat je hier weten hoe dat gegaan is? Zijn we wel nieuwsgierig naar!Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2021

Ik laat het weten! Bedankt voor je reactie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 29, 2021

KPN heeft contact met ons gehad en de kast kan weg. Deze is al lang niet meer in gebruik (wie had dat gedacht?). Bedankt voor jullie reacties.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • March 29, 2021

Top! Geen dank en succes met het opknappen van de garage!