Skip to main content

Goedenavond,

wij willen onze garage isoleren en opknappen. Nu hangt daar een oude PTT kast in (enkelsteens muur). Deze kast steekt behoorlijk uit binnenĀ in de garage. Vreemd genoeg kan ik hem in de garage gewoon openen en zie ik allerlei telefoonlijnen met huisnummers etc. Ik wil graag van de kast af, want ik wil mijn garage opknappen en binnen effectief gebruiken. Tevens, voel ik mij nu verantwoordelijk voor de kast, stel je voor dat er brand uitbreekt of er valt iets tegenaan? deze foto is van buitenaf genomen. Betreft een koopwoning en ik zie hierover niets in de koopakte staan.

Ā 

HalloĀ @Marjo73Ā ,

Vreemd genoeg kan ik hem in de garage gewoon openen en zie ik allerlei telefoonlijnen met huisnummers etc.Ā 

Ā 

Heb je al een nieuwe baan overwogen? :joy: :Ā 

Ā 

Ā 

(Sorry, ik kon het niet laten, een moderator komt jou verder helpenā€¦.)Ā 


Hi @Marjo73, bedankt voor jouw bericht!Ā 

Dat is wel een hele oude kastā€¦. Ik zie het ook echt zo helemaal voor mij @Noordzee!Ā :grinning:Ā Je verzoek, foto en contact telefoonnummer (ingevuld in jouw forum profiel) heb ik doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zij zullen contact opnemen over de verdere afhandeling. Laat je hier weten hoe dat gegaan is? Zijn we wel nieuwsgierig naar!Ā 


Ik laat het weten! Bedankt voor je reactie.


KPN heeft contact met ons gehad en de kast kan weg. Deze is al lang niet meer in gebruik (wie had dat gedacht?). Bedankt voor jullie reacties.


Top! Geen dank en succes met het opknappen van de garage!