Skip to main content

Mijn ouders kunnen met de vaste telefoon niet meer bellen maar wel gebeld worden wat kan ik in deze afschuwelijke tijd voor hun doen nu ze alleen maar bellen kunnen om contact te leggen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Sasse ,

Dat is voor jou, voor mij  en voor anderen lastig om op afstand te beoordelen. Het eerste wat je zou kunnen uittesten is of een ander telefoontoestel wel werkt. Maar ik weet niet of jouw ouders makkelijk aan een andere telefoontoestel kunnen komen om dit uit te testen. 


Hi Sasse, welkom op het forum. 

Dat lijk mij uiteraard ook niet fijn, en al helemaal niet in deze tijden van afzondering. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens van je ouders en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan gaan we voor je bezig!


@Sasse 

Hebben jouw ouders al een ander telefoontoestel geprobeerd? 

Zou je het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens van je ouders en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Sasse, zonder gegevens kunnen we helaas vrij weinig. Hebben je ouders nog last van deze storing? Dan hoor ik het graag, vul dan ook het profiel even aan zodat we ze kunnen helpen!


@Sasse

Hebben jouw ouders al een ander telefoontoestel geprobeerd? 

Zou je het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens van je ouders en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Sasse 

Hoe is het nu met jouw ouders?  Kunnen ze alweer bellen? 


Sasse, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.