Skip to main content

Je klik dan op het tabblad Thuis dan verbruik, daar kan je op een knop klikken om de periode te kiezen waarvan je inzage in wil. Je kiest de periode dan ernaast op tonen. Je had ook de periode voor de lopende maand staan bijvoorbeeld 01112020 tot 30112020 staan als je daarop klikte dan zag je een overzicht van 01112020 tot heden waar je hebt gebeld en wat de kosten zijn. Dit is niet meegenomen met de overgang naar Mijn KPN. Waar kan ik het vinden in Mijn KPN

Welkom op het forum @Glenn0709. MijnKPN bevat helaas geen verbruikstabblad voor de vaste telefoon. Hiervoor kun je de facturen gebruiken waarop het gespecificeerd staat.  Het actuele verbruik kun je helaas niet inzien. 


Beste Jeroen,

Alvast bedank voor je reactie, ik ben niet blij met je antwoord, omdat het toch mogelijk moet zijn dat ik direct kan inzien welke gespreken zijn gevoerd op mijn thuis telefoonnummer, nu moet ik wachten tot het einde van de lopende maand. Bij Telfort heb ik het wel gehad je kon direct zien waar je gebeld heb en welke kosten er zijn gemaakt.

Men kan toch zorgen dat deze optie ook bij Mijn KPN aanwezig kan zijn.


Dat is wel jammer bij telfort was het wel mogelijk.Â