Skip to main content

Goedemorgen, KPN doet er al meer dan twee weken over een telefoonnummer van een andere provider over te nemen. Eerst was de order vastgelopen en nu zeggen ze dat er een systeem conflict is. Telkens worden toezeggingen gedaan dat het probleem binnen 2 dagen opgelost is, maar zoals gezegd, zijn we inmiddels meer dan twee weken verder. Klanten service kan ons niets anders melden dat eraan gewerkt wordt, en dat we gebeld worden als het werkt. Klantenservice zegt geen contact op te kunnen nemen met hun technische backoffice. Maw, zij weten niet wat er echt aan de hand is, en ik heb geen flauw idee of er daadwerkelijk iets gebeurt. Begrip van klantenservice is aardig, maar ik wens graag een constructieve oplossing. Iemand enig idee hoe een oplossing met enige urgentie gestimuleerd kan worden?

Kun je de transitie van het telefoonnummer naar KPN niet stop zetten?  En direct naar een onafhankelijke provider doorzetten als bijv. “CheapConnect”. Zou je naar ik denk nog even opnieuw zowel de oude provider kunnen benaderen, en KPN om te weten waar het nummer nu zit.

Heb je naar ik denk aanzienlijk sneller een werkende telefoon. Goedkoper ook.
Zou je dan wel een ATA-adapter moeten aanschaffen om de VOIP / SIP gegevens in onder te brengen.


Dank, nummer is al van andere provider bij KPN. Wil KPN ook graag houden, alle kabels etc liggen en alle apparatuur is aangesloten. Ik snap alleen niet dat dit zo lang moet duren en bovenal klantenservice niets inhoudelijks zegt, alleen dat ze er hard (waaraan???) werken en dat je geduld moet hebben (zonder indicatie hoelang je geduld moet hebben). Ik wil graag een serieuze inhoudelijke reactie, maar heb geen idee met deze klantenservice hoe je dat kan krijgen (ook na indienen klacht blijf je zelfde non-antwoord krijgen).


Wil KPN ook graag houden, alle kabels etc liggen en alle apparatuur is aangesloten.

Dat kan ook zo blijven.
Modem/router met KPN internet-connectie, alleen je telefonie, wat dan toch over internet gaat bij een ander onderbrengen. Of gebruik je alleen een telefonie-aansluiting zonder internet?

https://www.kpn.com/bellen/abonnementen.htm


Hoi @Onno28, welkom hier. 

Als ik jouw verhaal zo lees gaat het goed mis met het nummer. Alleen waar en wanneer is het opgelost. Dat wil je graag weten. Ik wil best mijn best doen om te kijken welke informatie ik je kan geven, maar ben er bang voor dat ik niet veel meer kan vertellen dan mijn collega's die je al gesproken hebt. Maar laten we het proberen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik kan achterhalen.