Aangezien mijn moeder recent is overleden, mijn vader ziek is en binnenkort gaat verhuizen naar een hospice, zal zijn alles in 1 pakket van Ziggo eerdaags opgezegd worden. Nu heb ik zelf KPN, en ik zou graag het vaste nummer van mijn ouders behouden.
Op welke manier kan ik het makkelijkst het vaste nummer bij mijn kpn 4k pakket krijgen (heb nu nog geen vaste telefonie).
Alvast hartelijk dank!
Lars
Beantwoord
Overnemen vast nummer van ouders
Beste antwoord door Joran
Ik moet toegeven dat dat sneller ging dan ik dacht! Misschien dat de foutieve aanvraag van gisteren (zonder de juiste adresgegevens) toch is doorgegaan maar zelfs dan is het snel. Ik weet dat er achter de schermen de laatste jaren is gewerkt aan verbetering in het porteringsproces maar zo snel had ik dan ook weer niet verwacht 😉
Je kunt Ziggo nu inderdaad opzeggen. Heel fijn dat het is geregeld en laat het weten als ik nog iets voor je kan betekenen!
Bekijk origineelJe kunt Ziggo nu inderdaad opzeggen. Heel fijn dat het is geregeld en laat het weten als ik nog iets voor je kan betekenen!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.